News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Lady iCola on Sat 20.11.2010 19:23:28 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Sat 20.11.2010 18:49:49 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Sat 20.11.2010 17:45:22 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Sat 20.11.2010 17:34:59 (UTC+0200)
Quote from: Memme on Sat 20.11.2010 17:33:47 (UTC+0200)
Quote from: Odai on Sat 20.11.2010 16:27:17 (UTC+0200)
Kannabista poltetaan eduskuntatalon edessä19.11.2010 14:10, päivitetty 20.11. 15:06
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2279478

Mmmh   ::osmoke ainakin saa huomiota jos ei muuta,  :psycho:
Kyllä se kannabis on paljon pienempi paha edelleen kuin alkoholi   :jepso:
Ja tämähän on vain mun mielipide.
Ja suklaa näitä molempia pienempi. ::lsmoke
Suklaasta saa veritulpan  :jees:
Kaveri on aivoveritulpasta sairaalassa. Ei suklaan takia. :think:
En mie usko että kannapiksenkaan :serlokkismoke:
Paha sanoa, ei viiti toisen asioita ruotia niin julkisesti. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

ukko

Olen kokeillut :jees: ... tai siis sieniä... tehtiin kaverin satsista sieniä "teetä" ja imaistiin kitusiin ja sit  :crazy:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Memme

Olen seurannut paria tyyppiä selvinpäin kun ne oli sienimatkalla..

Melko mielenkiintoisen näköistä   :psycho:
Mut itse en menis juomaan  :nope:

peter

Quote"Kannabis pelasti 2,5-vuotiaan poikani"

Yhdysvalloissa kannabis-huumeen käyttö on sallittua lääkeaineena. Yksin Montanan osavaltiossa on lääkekannabiksen käyttöluvan saanut 28 000 henkilöä, joista 51 on alaikäisiä.
Yksi Montanan nuorimmista kannabisluvan haltijoista on 2,5-vuotias Cash Hyde.

Poika sairasti aivosyöpää, mutta parantui siitä. Pojan isän Michael Hyden mukaan huumeen käyttö auttoi Cashia voittamaan taistelun syöpää vastaan.

- Uskon, että Cashy on luonamme useista syistä, yksi niistä ovat rukoustemme voima, mutta myös lääkekannabis, jonka uskon auttaneen merkittävästi sairautta vastaan, isä kertoi KPAX Newsin haastattelussa.

Cashin vanhempien mukaan lääkäreiden määräämät lääkkeet saivat lapsen hallusinoimaan ja jopa pysäyttivät tämän sydämen.

Cashin isän mukaan pojan saama lääkekannibis auttoi lapsen kehoa korjaamaan elimiä, joita kemoterapia oli vahingoittanut. Lisäksi se auttoi lapsen ruokahaluun ja nukkumiseen.

Lääkekannabiksen käyttö on varsin uusi keino, eikä esimerkiksi sen vaikutusta lasten aivojen kehittymiseen tiedetä.

Lapsille lääkekannabista ei anneta poltettavassa muodossa vaan esimerkiksi leivonnaisissa, pillereinä tai nesteenä.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/Kannabis%20pelasti%2025-vuotiaan%20poikani/art-1288371381554.html

=Juku=

Uskoisin tuon kannabiksen olevan lääkkeenä saman arvoinen kuin nuo "rahastusmyrkytkin"! Joku tutkimus väitti, että todellisuudessa reseptilääkkeistä on apua alle puolelle niiden käyttäjistä ja placebo selittää suuremmat apuprosentit. Lääketeollisuus on tiukasti eri mieltä. Vahinko, että hamppu on saanut niin vahvan "väärinkäyttäjäjoukon"  :crazy:

Me first (rules of traffic)

Löylyttäjä

Hamppua ei vaan sen nykyisen statuksen takia tutkita samalla lailla kuin uusia lääkeaineita joita tuodaan markkinoille että siitä saataisiin pätevä lääke. Nykyään sitä käytetään useisiin eri tapauksiin "jos mikään muu ei toimi". Kliinisten, spesifisien kokeiden perusteella voitaisiin arvioida vaikutusta tietyn tilan hoitoon ja verrattuna muihin lääkkeisiin ja siten käyttää hamppua siellä missä se oikeasti toimii :jees:
Ja onhan noita tutkimuksia, todellisuudessa lääkettä on hankala saada markkinoille jos sen tehoa ei pystytä luotettavasti todistamaan. Ja kuinkahan moni tyroksiini korvaushoitoa saava ei huomaisi mitään jos tabletissa ei olisikaan enää tyroksiinia :psp:

nyyyps

Ihmiset, joille yks parantamiskeino on rukous. :think:
Yksittäistapauksina en osaa suhtautua niihin mitenkään... uskottavasti. :psycho:
Rukous on plaseboa. Se on asennetta ja se kyllä auttaa siinä missä apaattisuus ja masennus tilan huononemiseen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Mr.Lagavulin

Quote from: Tuomari on Thu 24.02.2011 10:43:09 (UTC+0200)
Taitaa isukki itse pajautella Cashin stashit :drag:

Kyllä mun mielestä isukille kuuluu pieni osuus  :drag:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Örtzi

Quote from: Mr.Lagavulin on Thu 24.02.2011 11:57:43 (UTC+0200)
Quote from: Tuomari on Thu 24.02.2011 10:43:09 (UTC+0200)
Taitaa isukki itse pajautella Cashin stashit :drag:

Kyllä mun mielestä isukille kuuluu pieni osuus  :drag:
Kääräisempä jopon ja käyn ulkona..  :drag:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview