News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tanjii

Itse olen pillereistä pysynyt aina erossa vaikka olen melkein kaikkia douppeja kokeillut....(ainut mistä tykkään on tämä luonnontuote :drag:) Bentsot ovat tosiaan pahin! Onneksi texin tuontikin hiljeni virosta. oli kauheaa katsoa sivusta kun usea tuttunu oli tex koukussa... Nyt moni päässyt irti :jepso: joko hoidossa tai ihan yksin... Moni katko on ihan perseestä...  monessa mestassa siirretään riippuvuus johonkin muuhun.. ja yleensä juuri ryyneihin.. tai korkeisiin voimiin.... apua ei mun pitänyt enään kommentoida.... ei vaan osaa olla hiljaa....

Miffy

Quote from: Tanjii on Fri 04.07.2008 10:58:57 (UTC+0300)Onneksi texin tuontikin hiljeni virosta. oli kauheaa katsoa sivusta kun usea tuttunu oli tex koukussa...

Imo, se on kyllä helvetin huono juttu että subu on lähes kadonnu katukuvasta. Sillon kun buprenorfiini alko levitä katukauppaan, heroiinikuolemat loppui kokonaan. Nyt bupresta on "päästy" eroon ja jengiä kuolee taas herskaan. Mullakin on kuitenkin jonkun verran hyviä ystäviä jotka on texin hihatusta harrastaneet, ja mielummin pitäisin ne elävinä subunisteinä kuin numerona huumekuolematilastossa :p Vähän meinaan hirvittää että jos varsinki nää enemmän vastuuttomat päihteilijät, jotka ei kovin paljoa harkitse ennen kun on jo tehnyt, saa sitä käsiinsä ettei mee sitten heittään jotaki överitööttejä. Ihan riittävästi on tuttavia ja kavereita kuollu, enkä kaipais lisää sellasia uutisia.
We are stardust
We are billion year old carbon

Tanjii

Itselläni tutut eivät ole juurikaan herskaa vetääneet vaan pelkää tex ni sen takia olen tyytyväinen ettei sitä saa juurikaan.... ja saahan koni nistit texiä korvaushoidossa....

Miffy

Quote from: Tanjii on Fri 04.07.2008 12:58:53 (UTC+0300)
Itselläni tutut eivät ole juurikaan herskaa vetääneet vaan pelkää tex ni sen takia olen tyytyväinen ettei sitä saa juurikaan.... ja saahan koni nistit texiä korvaushoidossa....

Mutta jäbä joka on pelkkää bupree vetänyt eikä varmaan osaa ottaa tarpeeksi pientä dosee kun niin tykkää oppareista, ei ehdi ikinä päätyä sinne vieroitukseen, kun ei kerkeä edes jäädä koukkuun.

Kahdesta pahasta pienempi; mielummin iljettävää korvikehuumetta ku kuolleita kavereita.
We are stardust

Tanjii

Kyllä he ovat olleet todella pahassa koukussa... yksi pääsi juuri eroon vuoden katkon avulla...(toivottavasti pysyy irti)
Ja yllätyin miten pahat viekkarit siitäkin paskasta saa,..... Mut jokainen on niin erillainen.... ei tästä sen enempää....

pinks

On kyllä semmoset määrät tekstiä, että kolmannella sivulla tuli raja vastaan; ei jaksa lukee tommosta paasausta  :nope:
Kiva, että ihmisillä on mielipiteet, mutta ei kukaan saa huumeita vastustavasta ihmisestä yhtäkkiä kannabiksen puolesta puhujaa vaikka päällään seisois tai toisinpäin.

Oon nähny läheltä kuinka pelkkä kannabiskin ihmisen sekottaa, että en vois kenellekään sitä suositella  :nope:
Mutta muuten on ihan sama mitä kukin tekee, kunhan ei mun naaman eteen tuu mitään kamaa vetään!
Ja se on kanssa aika naurettavaa, että ihminen ihan itse pilaa elämänsä jollain mömmöillä, ja sitten sitä pitäis sen jälkeen sääliä ja taputella päähän ja hoitaa kuntoon.. kannattais aina varmaan vähän etukäteen miettiä mitä tekee....

Miffy

Quote from: Tanjii on Fri 04.07.2008 13:07:15 (UTC+0300)
Kyllä he ovat olleet todella pahassa koukussa... yksi pääsi juuri eroon vuoden katkon avulla...(toivottavasti pysyy irti)
Ja yllätyin miten pahat viekkarit siitäkin paskasta saa,..... Mut jokainen on niin erillainen.... ei tästä sen enempää....

Tiän kyllä että siitä tulee todella pitkäkestoiset reflat. Pointti oli enivei se, että näin henkilökohtaisella tasolla tykkään enemmän subunisti-kavereista kuin kuolleista kavereista. Ei ole siis tarkoitus vähätellä mitenkään vaikken opiaattien/-oidien käyttöä ymmärräkään, olen sen verran katellut nistejä kaveripiirissäni elämäni aikana että tajuan kyllä miten helppo siihen on retkahtaa takaisin. Laajemmassa mittakaavassa subu ja herska kuitenkin ovat jostakin syystä kuin yö ja päivä - jompaa kumpaa on tarjolla. Subu on näistä kahdesta ylivoimaisesti turvallisempaa, sillä kun ei pysty tappamaan itseään ellei kombottele.
We are stardust

D-ude

Kaikki narkkikset ja pössyttelijät hoitoon ja ulos ei pääse ennenkuin on puhdas :kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

maija

Quote from: Tanjii on Fri 04.07.2008 09:20:57 (UTC+0300)
Se on jännä et kaikki pilleri päät kyl saa paiskia duunia ku onhan se rehellistä douppia ku on lekuri määrännyt.... Hatsi on pieni paha moniin ryyneihin  ja viinaan verrattuna... mut enempää en kommentoi  :drag:

Lääkkeitä määrätään useimmiten jonkin taudin oireiden helpottamiseen, esim. vahvat särkylääkkeet.
Ja jos niiden avulla pystyy olemaan jopa töissä, niin hyvä on. Kaikkia vaivoja kun ei voi pysyvästi parantaa.
Lääkkeet ja viina-yhdistelmän haitat on käyttäjän omalla toiminnallaan aiheuttamaa. Viina sinänsä estää työnteon, sietotoleranssi on 0 promillea töihin mennessä.
Mihin vaivaan sitä pilveä pitäis pössytellä? Vitutukseen, vai?

peter

Quote from: D-ude on Fri 04.07.2008 15:03:41 (UTC+0300)
Kaikki narkkikset ja pössyttelijät hoitoon ja ulos ei pääse ennenkuin on puhdas :kahvi:
Nyt on pakko kysyä. Heititkö tuon vakavissasi?  :kahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview