News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mikä läppäri mun kannattaa hankkia?

Started by pupa, Mon 11.08.2008 18:38:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: Sceme on Thu 14.08.2008 19:44:46 (UTC+0300)
Ei se Acer oo halvin noista kolmesta...
Se olikin erillinen lause, riippumatta hinnasta Acer kannattaa jättää homehtumaan sinne kaupan hyllyyn. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Quote from: Lex Arma on Fri 15.08.2008 10:24:25 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 14.08.2008 19:44:46 (UTC+0300)
Ei se Acer oo halvin noista kolmesta...
Se olikin erillinen lause, riippumatta hinnasta Acer kannattaa jättää homehtumaan sinne kaupan hyllyyn. :kahvi:
En oo ihan varma onko näin...suomen toiseksi eniten myyty läppäri ja hinnaltaan aika sopiva, takuuki toimii kuiteski aika hyvin, no riippuu mihin vertaa.....mut mun käsittääkseni myyntimääriin verrattuna takuuhuoltoluvut ei oo kauheen surkeita  :think:
Carpe Natem

Jarre

Sivukysmänä, onko kenelläkään käyttökokemuksia tuosta ACER:in onesta...siis tosta --> http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=5687

Ittee kiinnostais, mut haluisin saada käyttökokemuksia tietää...ton kokonen kone ku sopis aika hyvin tän hetkiseen mobiili käyttöön todella hyvin
Carpe Natem

peetu82

Toisinaa tuntuu et kärpäsläppäri olis se oikee vaihtoehto.... Ainut minkä sielunelämää ehkä vois tajuta...  :bounce:

Lexa

Quote from: --Jarre-- on Sat 16.08.2008 12:40:35 (UTC+0300)
Quote from: Lex Arma on Fri 15.08.2008 10:24:25 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 14.08.2008 19:44:46 (UTC+0300)
Ei se Acer oo halvin noista kolmesta...
Se olikin erillinen lause, riippumatta hinnasta Acer kannattaa jättää homehtumaan sinne kaupan hyllyyn. :kahvi:
En oo ihan varma onko näin...suomen toiseksi eniten myyty läppäri ja hinnaltaan aika sopiva, takuuki toimii kuiteski aika hyvin, no riippuu mihin vertaa.....mut mun käsittääkseni myyntimääriin verrattuna takuuhuoltoluvut ei oo kauheen surkeita  :think:
Notuota... Omat kokemukset sanoo sen verran, että itse en ottaisi Aceria.
Kaverilta meni koneen kovo paskaksi tuntemattomasta syystä kahden kuukauden sisällä ostosta,
eikä sitten tuota osattu muka Suomessa hoitaa, niin piti lähettää saksaan, ja sieltä se tuli takaisin kommentin kanssa että käyttäjän oma käyttöjärjestelmä tuhonnut (se Acerin esiasentama Vista siis) ja että kerran korjataan ilmaiseksi, seuraavalla kerralla ei mene enää takuun piikkiin jne jne...

Ja googlettamalla näitä surkuhupaisia saksanreissuja Acerin koneille saa lisääkin jos tahtoo. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


Lexa

#35
Muutamia otteita eri puolilta nettiä:

Quote
En voisi suositella Acerin tuotteita kenellekään. Firman takuuhuolto on aivan järkyttävän huono. Olin ostanut 2 identtistä näyttöä, jossa oli sama vika (virtalähde sökö). Näytöt ovat nyt olleet 3 viikkoa huollossa, eikä niistä ole kuulunut vielä mitään. Suoraan sanoen TÖRKEETÄ!.

Toivoa voisi että kyseinen firma poistuisi keskuudestamme mahdollisimman pian, eikä kiusaisi asiakkaitaan surkealla takuuhuollolla!
http://www.digitoday.fi/data/2007/08/27/acer-vahvistaa-markkinaosuuttaan-haukkaamalla-gatewayn/200720742/66 (Kommentit)

Quote
> Meillä firmassa on noita
> Acerin littuja, ja lähes joka erästä saman vian takia niitä lähtee sitten
> takuuhuoltoon useita...
http://sfnet.fi/group.php?id=32318&newsgroup=sfnet.keskustelu.kuluttaja&sid=&bf=4

Quote
Olen nyt omistanut acerin koneen kaksi kuukautta (8vk) näistä kolmisen viikkoa olen saanut jopa pitää konetta itselläni. Loput ajasta se on ollut huollossa, parhaillaan toista kertaa. Ekalla kerralla kone oli muutaman viikon huollossa josta sen jälkeen ilmoitettiin ettei vikaa löytynyt(eli testattiin vasta kolme viikkoa saapumisesta???). Nyt toisella kerralla ilmoitettiin asiallisesti (kylläkin saksasta) että korjausaikaa on tietyn verran(5-8pv). Vaikka tietty ennen tätä puhelimessa ilmoitettiin että eiköhän se nopsaan hoidu toi homma täällä. Ilmoitettu aika meni umpeen viime viikolla ja konetta odotellaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000069&posting=22000000011098513

Quote
Itse odotin pelkkää uutta laturia takuuseen 5,5 viikkoa. Eipä tarvi enää toista konetta hommata kyseiseltä valmistajalta.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t457036

Quote
Voi huoh….

Yksi näppäin mennyt rikki. Syynä pienen muovinystyrän rikkoutuminen toisesta näppäimen alapuolella olevasta muoviosasta. Voisinko saada uuden vastaavan muoviosan postitse näppäimen korjaamiseksi?

Hei,

Valitettavasti meillä ei ole kyseisiä näppäimiä irrallisena.

Voimme tarvittaessa myydä uuden näppäimitön teille.


Ystävällisin Terveisin
Acer Scandinavia
Technical Helpdesk

Terve,


Tässä koneessa on 3v takuu voimassa ja olen maksanut siitä erikseen, minä en maksa tämän korjaamisesta. Miten saan näppäimen kuntoon?

Hei,

Mikäli laitteellenne on ostettu takuulaajennus suosittelisin rekisteröimään sen heti alla olevassa osoitteessa.

http://www.aceradvantage.com

Jotta voimme käsitellä huolto pyynnön takuun tulisi olla aktivoitu


……


Näin olen tehnyt. Jokaisessa näppäimistön napissa on kaksi pientä muovista osaa. Yhdestä näppäimestä toinen em osista on hajonnut. Haluan että lähetätte ne muoviosat minulle, jotta voin korjata itse napin.

Hei,

Tulostitteko myöskin lomakkeen joka piti kyseiseltä sivustolta tulostaa rekisteröinnin lopuksi, ja toimittaa saksaan vahvistettavaksi toisen takuulaajennus sinettitarran ja ostokuitin kera (kuitti jossa näkyy takuulaajennus / itse laite)
> >


En tulostanut kun en tajunnut. Onpa vaikeaksi tehty.

Tero
Hei,

Suosittelen tekemään ko. rekisteröinnin loppuun asti, ja ottamaan sen jälkeen yhteyttä laitteen huoltoon saamiseksi



Tein ko. rekisteröinnin ja lähetin em. laput Saksaan, olenko nyt ansainnut sen näppäimen? En halua mitään kuukauden huolto-odotteluja, koska tarvitsen konettani. Olen kykenevä ja halukas asentamaan näppäimen itse säästääkseni sekä Teidän että omaa aikaani.

Tero
Hei

Valitettavasti emmo voi lähettää takkuun alaisena tuota näppäimistöä teille.
Koneen voi toimittaa meille huoltoon ja korjaamme tietysti laitteen takuun puitteissa.

Olen kirjannut takuuhuoltopyyntönne järjestelmäämme.


Tarvitseeko sanoa enempää?
http://valta.valtio.org/tex/?p=695

LUE: http://valta.valtio.org/?p=712
Ja sen jälkeen mieti mitä kerroin oman kaverini kokemuksesta. :kahvi:

Ainiin, ja tosiaan siitä kaverini koneesta myös kadotettiin virtapiuha, backup DVD:t,
alkuperäinen pakkaus, manuaalit ja kuitit. Kone kyllä tuli takaisin. Ruskeassa pahvilaatikossa pehmustettuna. ::smoke
http://www.huuto.net/fi/forum/show_message.php3?cat=yleinen&id=1093756&lastreply=1190663725

Ja Suomen kuluttajansuojan mukaan myyjällä on velvollisuus hoitaa laite takuuhuoltoon
takuun voimassaolo aikana, mutta Acer ei toimikaan näin - vaan väkisin hoitaa huonosti itse nämä, ja sillä verukkeella myyjät voi sanoutua kokonaan irti vastuustaan mm. kaupanpurun ym. osalta.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

Ainiin, ja sitten näin laiteharrastajana mainitsen mieluusti vielä senkin, että itse en ostaisi mitään edes pakettikonetta missä on sinetit kyljessä/päädyssä/laajennuspaikoissa.
Sehän rajoittaa saatanasti normaalikäyttöä, ettet voi muisteja päivittää, lisäkovoja asentaa, laajennuskortteja vaihtaa tms. ilman että teetät sen Valtuutetulla huollolla, vaikka k.o. toimenpiteet on jokajannulle helppoja ja tuttuja. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sceme

Joo minä en pierasekkaan paketti koneita päin. Missään tapauksessa sellanen ei ole järkevä ostos. Yleensä ne alan liikkeissä osaa kasata aika hyvän koneen kun kertoo mitä siihen haluaa. Silti kannattaa olla asian tunteva kaveri mukana jos löytyy. Eipä löydy kaupastakaan tällästä vekotinta joka mulla hurisee tossa vieressä. Ja siitä Acerista vielä sen verran että meidän toisessa koneessa on 22'' acerin näyttö ja hyvin pelaa.
Itelläki kun on peli kone muutenkin niin On tällänen 22'' acerin laajakuva 2ms vaste ajalla, mutta se meneeki jo vähän offtopiciks.

Jarre

Quote from: Lex Arma on Mon 18.08.2008 07:54:24 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Sat 16.08.2008 12:40:35 (UTC+0300)
Quote from: Lex Arma on Fri 15.08.2008 10:24:25 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 14.08.2008 19:44:46 (UTC+0300)
Ei se Acer oo halvin noista kolmesta...
Se olikin erillinen lause, riippumatta hinnasta Acer kannattaa jättää homehtumaan sinne kaupan hyllyyn. :kahvi:
En oo ihan varma onko näin...suomen toiseksi eniten myyty läppäri ja hinnaltaan aika sopiva, takuuki toimii kuiteski aika hyvin, no riippuu mihin vertaa.....mut mun käsittääkseni myyntimääriin verrattuna takuuhuoltoluvut ei oo kauheen surkeita  :think:
Notuota... Omat kokemukset sanoo sen verran, että itse en ottaisi Aceria.
Kaverilta meni koneen kovo paskaksi tuntemattomasta syystä kahden kuukauden sisällä ostosta,
eikä sitten tuota osattu muka Suomessa hoitaa, niin piti lähettää saksaan, ja sieltä se tuli takaisin kommentin kanssa että käyttäjän oma käyttöjärjestelmä tuhonnut (se Acerin esiasentama Vista siis) ja että kerran korjataan ilmaiseksi, seuraavalla kerralla ei mene enää takuun piikkiin jne jne...

Ja googlettamalla näitä surkuhupaisia saksanreissuja Acerin koneille saa lisääkin jos tahtoo. :kahvi:
On niilä ainaki ollu aika kovii vaikeuksia asiakaspalvelussa, se ku on tuolla virossa, mut huolto toimii aika hyvin, jos jonoja on ni sitte lähettävät saksaan/muualle jotta saavat purettua jonoja....tottakai jokaisella merkillä on noita häslinkejä, pitää ottaa kuiteski hinta huomioon, itellä on acerista molemminlaisia kokemuksia, toinen muutama vuosi sitte ja toinen muutama kuukaus sitte..toisen ne kusi todella pahasti ja toinen meni aivan loistavasti...

No ostaa kuka ostaa ja mitä ostaa, ite ku maksaa ni tekee päätöksen, mut tietty mielipiteet on aina tervetulleita...en viitti googlettaa ku tosiasia on et suoli24:lla sun muilla voi asioista kirjoittaa aika räikeestiki ja jättää osan kertomatta..
Carpe Natem

jiidee

Edellinen kannettava oli Acer ja se oli aika kertakäyttöpeli...käyttötuntuma kuin rukkaset kädessä runkkaisi... :nopsu:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview