News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

BB 2008

Started by Lexa, Wed 27.08.2008 09:39:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Quote from: maija on Wed 17.09.2008 19:50:39 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Wed 17.09.2008 19:30:02 (UTC+0300)
ei kyllä osaa sanoa kuka lähtis..  ::osmoke

Kumpi vaan sais poistua... ja äkkiä  :jees:
kumpi vain nikosta, cherylistä ja mariasta..  ::osmoke

maija

Quote from: Kastori on Wed 17.09.2008 19:52:17 (UTC+0300)
Quote from: maija on Wed 17.09.2008 19:50:39 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Wed 17.09.2008 19:30:02 (UTC+0300)
ei kyllä osaa sanoa kuka lähtis..  ::osmoke

Kumpi vaan sais poistua... ja äkkiä  :jees:
kumpi vain nikosta, cherylistä ja mariasta..  ::osmoke

Tarkemmin ajatellen ei haittais, vaikka koko sakki häipyis kui pieru Saharaan  :psycho:

Brooke

Likat pois, Niko vois jäädä. Se on persoona  :jepso:

Kastori

niko on enemmän likka ku ne kaks muuta yhteensä..

Brooke

Tanjii

Mikäköhän toi Marianna juttu on   :think: kun netti lehen lööpissä lukee vain että Marianna järkyttyi BB: potkuista??

GILlian

Samaa mä mietin ja ärsyttää, että vasta su:na kuulee miksi... :angry:

Tanjii

Iltalehden haastattelema Mariannan malliemo Anniina Salminen-Carrera kertoo suojattinsa olevan hyvin järkyttynyt. Marianna poistettiin Big Brother -talosta maanantaina.

Mallitoimisto Clamos Studion toimitusjohtaja on ollut yhteydessä Mariannaan ja sanoo olevansa huolestunut hänen voinnistaan.

- Marianna on järkyttynyt ja allapäin. Ohjelman aiheuttama kohu on rankkaa julkisuuteen tottumattomalle nuorelle.

Malliemo sanoo Mariannan olevan hyvin tarkka imagostaan.

- Marianna on ollut hyvin pahoillaan esimerkiksi hänen ulkonäköönsä ja hoikkuuteensa kohdistuneista arvosteluista.

lähtee johonkin ihmisten tuijotettavaksi ja sitten ei kestä edes kritiikkiä... :think:

jevilja

Mie oon ihan sitä mieltä että Cheryll sais lähteä seuraavassa äänestyksessä, yhtään positiivista kuvaa tästä neidistä ei ole jäänyt  :nope:
Kyllä viimevuoden BB oli parempi tänvuoden kauteen verrattuna, viimevuonna siellä oli paljon mielenkiintosempia tyyppejä.

Ja toi Mariannan juttu selvii vissiin sunnuntaina, niin mie oon ainaski kuullu  :think:
Sori mulla on hankala luonne, sitä huitelen tänne ja tuonne.

IsoPahaJolppi

:think: ei varmaan ole mitenkään tarkoituksella suunniteltu noita ihmisiä sinne, että saadaan mahdollisimman paljon avobor.... eikun siis avohärdelliä aikaiseksi siellä..

Edelleen voisin käydä kaivamassa siihen sen vallihaudan ympärille, jos joku vaan hommaisi mulle koneen paikalle...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview