News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Uskonto myy.

Started by Korpimies, Sun 31.08.2008 01:06:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nahkaparturi

Quote from: Icola on Mon 01.09.2008 18:53:52 (UTC+0300)
Kastamista ja häitä minäkin tässä lähinnä mietin, kun naimisissa olevat ja lapsia saaneet ihmiset huutelee suureen ääneen olevansa ateisteja, niin mitäs se sitten on kun on naimisiin menty ja lapset kirkkoon liitetty, ja itsekkin vielä siihen kuulutaan. Kaipa tuon asian saa jokainen käsittää kuin itse haluaa, pitäis kysyä joltain papilta kantaa miten he asian näkevät noin niinkuin raamatullisten tulkintojen perusteella.
se on sitä tekopyhyyttä :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Señorita iCola

Tekopyhyyttä hyvinkin  :jees:

Aattelen tässä vaan myös että miten voin itsestäni puhua, oon jo kantani tuolla tehnyt selväksi, että raamattu on mielestäni satukirja, luomisteoria on perseestä jne... Mutta silti en jotenkin miellä itseäni ateistiksi juuri sen takia kun kuulun kirkkoon.
Jotenkin myös uskon johonkin korkeampaan voimaan, syystä että on naurettava ajatus että ihminen olisi kaikista mahtavin ja suurin olento maailmassa, se ei vaan voi olla niin tai muuten tämä on säälittävää ja surullista  :kahvi: Jonkin ylemmän on pakko olla olemassa. Ei välttämättä jumalan tai pirun vaan jonkin hengen tai mikälie onkaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Joker

Quote from: Icola on Mon 01.09.2008 19:20:15 (UTC+0300)
Tekopyhyyttä hyvinkin  :jees:

Aattelen tässä vaan myös että miten voin itsestäni puhua, oon jo kantani tuolla tehnyt selväksi, että raamattu on mielestäni satukirja, luomisteoria on perseestä jne... Mutta silti en jotenkin miellä itseäni ateistiksi juuri sen takia kun kuulun kirkkoon.
Jotenkin myös uskon johonkin korkeampaan voimaan, syystä että on naurettava ajatus että ihminen olisi kaikista mahtavin ja suurin olento maailmassa, se ei vaan voi olla niin tai muuten tämä on säälittävää ja surullista  :kahvi: Jonkin ylemmän on pakko olla olemassa. Ei välttämättä jumalan tai pirun vaan jonkin hengen tai mikälie onkaan.

Komp. paremmin en olisi itse osannut kuvailla  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview