postaa kun tulet hulluksi..

Started by Betonishamaani, Fri 14.04.2006 04:56:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Miten se, että Grand Theft Auto IV kaikki tehtävät tekee läpi voi saada ihmisen näin "masentuneeks" Okei, mä oon ollu sairas GTA fani ekasta osasta lähtien ja varsin hyvin tiedän, että se pelattava ei todellakaan lopu siihen viimeiseen varsinaiseen tehtävään. Nyt ne oli tehny loistavan juonen tähän nelos osaan ja just ku alkaa päästä siihen kunnolla mukaan se loppuu. En mä tajua, oikee häpeen itteeni. Aijemmissa versioissa oon ollu tyytyväinen kun saan pelin läpi. Nyt toi jäi jotenki kesken. Ne ketkä ton on pelannu kanssa EHKÄ ymmärtää. Ei jumankauta, en mä vaan tajua mikä tässä nyt oikei on. Ehkäpä mä jään kaipaamaan niitä Nikon keskusteluja sen kavereitten kanssa automatkojen aikana..? Unohtakaa.  :sorry:

Pokerface

tuo gta4 loppui munkin mielestä kesken :sorry: justiin kun pääsi vauhtiin, niin oli lopputehtävä, ja läpäisyprosentti jotain 62  :blink:

Sceme

Mäki pelasin sen verran uudestaan vanhoja tehtäviä, että Kate kuolee eikä Roman. Eipä tuolla näyttäny olevan mitää merkitystä. Nyt ku kenen kaa tahansa menee vaikka syömään ni ne kököttää hiljaa siinä vieressä eikä puhu enää mitää. No viides osa tulee kuulemma 2010, että sitä odotellessa.   ::nsmoke

Pokerface

Quote from: Sceme on Fri 20.02.2009 22:59:54 (UTC+0200)
Mäki pelasin sen verran uudestaan vanhoja tehtäviä, että Kate kuolee eikä Roman. Eipä tuolla näyttäny olevan mitää merkitystä. Nyt ku kenen kaa tahansa menee vaikka syömään ni ne kököttää hiljaa siinä vieressä eikä puhu enää mitää. No viides osa tulee kuulemma 2010, että sitä odotellessa.   ::nsmoke
sitä sitten odotellaan  :jees: tämä nelonen varmaan oli joku
"lisäaikaa peli", vitonen varmaan sitten parempi :bounce:  ps3;en ostin tämän gta4;n vuoksi, kova pelisarjan fani kun olen  :bonjour:

Sceme

Minä olen tietokoneella 3 lähtien tahkonnut. Voihan se olla, että sieltä on isomi samaa tasoa seuraava peli tulossa. Tää venäläinen päähenkilö oli kyllä mun mieleen, että olis kiva jos kerranki jatkais siihen mihin jäi.  :jees:

nyyyps

30    omglolnoob   166224583071 7618   166242724583071   Tänään   "Seisaaltaan kustessa on vaikea lukea europörssiä" :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface

Quote from: omglolnoob on Fri 20.02.2009 23:18:55 (UTC+0200)
30    omglolnoob   166224583071 7618   166242724583071   Tänään   "Seisaaltaan kustessa on vaikea lukea europörssiä" :blink:
:nono: ei naiset saa kusta seisaaltaan  :psp:

caseih

Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

caseih

Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview