Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:jepso: Se vaan tässä onkin se pointti, että ei henkilöautossa ole mitään tarvetta olla edes sitä 400 kaakkia, saattaa olla aika mieltäjärisyttävä kokemus, kun ei ole koskaan tullut kokeiltua mitään aivan tuollaista.

Jo 6-70-luvun dartti 440 vakiokoneella oli aika mielenkiintoisen tuntuinen kun automaatista huolimatta se "voima" oli läsnä kokoajan
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

Sekin on nyt vähän mihin tottuu. :psycho:

Viime keväänä tuommosella e39 M5:lla kävin ajamassa.Ohan se perhanan hyvä ajaa ja voimaa on kaikilla kierrosaluilla aika mukavasti.Sutaa kakkkosvaihteen helposti loppuun ilman mitään kytkinkikkailuja. ::hihsmoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Örtzi

Quote from: passeli on Sun 08.04.2012 11:59:41 (UTC+0300)

Viime keväänä tuommosella e39 M5:lla kävin ajamassa.Ohan se perhanan hyvä ajaa ja voimaa on kaikilla kierrosaluilla aika mukavasti.Sutaa kakkkosvaihteen helposti loppuun ilman mitään kytkinkikkailuja. ::hihsmoke
Diisselivolvokin nyt sutii kakkosella ilman kikkailuja.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

IsoPahaJolppi

:jees: Juuri tätä minä tarkoitinkin.  Kuitenkin tuo normielämä pitää sisällään tasan 2 vaihtoehtoa.
joko 1,6l pensapöristin tai samankokoinen turpotiisseli.

Niistä on melko iso siirto noihin +400 tehoihin ja miljoonavääntöihin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

Quote from: Örtzi on Sun 08.04.2012 12:02:30 (UTC+0300)

Diisselivolvokin nyt sutii kakkosella ilman kikkailuja.  ::smoke
:notworthy:

:psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo

Muutos ransportterista ransittiin oli jotain uskomatonta.
En voinut kuvitella pakujen olevan tuollaisia voimanpesiä, toimii käytännön ajossa aivan toisella tavalla.

Kaupunkiajo sekä kärryn kiskonta sujuu vaivattomasti ja ajosta saa mielenmaltilla rauhallisempaa kepittelyn jäädessä vähemmälle.
Se voiman tunne on mukavasti läsnä jatkuvasti, siitä saa edelleen hyvää mieltä :bounce:

Sama tuon Ivecon kanssa, puskee hurjasti Sisuun verrattuna.

IsoPahaJolppi

:think: Toisaalta kun tuohon voimaan pääsee tutustumaan kunnolla, niin kohta voi olla se tilanne, ettei mikään enää riitä....

paavo

Totta, mutta ihmeen kauan olen jaksanut riemastua ransitista :blink:

Nuorempi polvi ei ehkä jummarra, itse olen ajellut melko tuhnuilla vankkureilla, ei niitä voi verrata nykyajan kalustoon.
Nissan Cabstarkin oli sellainen että pilotilla käyntiin ja kulki miten kulki.

Enää ei ikkunat ole huurussa, eikä palele.

IsoPahaJolppi

:jepso: On noita kokeiltu kaikenlaisia ropposia

Perkinssi-ransitti pitkällä ja korkealla kopalla.  :mosh:
Purkkakin lähti tukasta nopeemmin kun ransu valoista.

Señorita iCola

Kun tuo puavo vertaa aina Volkkaria Transuun nii pitää itekkin tehä päinvastaista valmistajavertailua  :psp: Firman Golffilla ajelin, pitää sanoa että kyllä se vähän on auto muuttunut jo yhteentoista vuoteen, kun oman 2000-mallin Focuksen jälkeen ajaa saman kokoluokan perillisgolffia vm.2011. Lastutettu kahen litran turbokiisseli nii kyllä 60-120 ottaa vähän livakammin kuin vaparipensa  ::hihsmoke
Muuten ajettavuudeltaan semmonen leijuvampi, Voortilla tietää missä on ja minne menee vaan tuosta alkaa jo perstuntuma puuttua, vaikka tosi hyvä ajaa onkin ja suuntavakaa eikä urissa vetele. Saksalaisen jousituksen kyllä huomaa, se ei muutu, tuokin jämäkkä kuten fordsoni.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview