Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Siinä on muuten perus pensakoneella tekemistä lähtökiihdytyksessä tuon 1,6:sen turpotiisselinkin kanssa, veikka ei ole edes lastutettu.
Kyn vaan vaihtelee senverran sivakasti ettei ahdot ehdi putoomaan ihan alas, niin ei siinä pensakoneella ainakaan ohi heittämällä mennä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Señorita iCola

Vapaastihengittävä diesel hyytyisi vielä pahemmin jopa vapari- saati turbobensaa vastaan, ei noita silleen voi verrata samoista asetelmista jos ei molemmat ole ahdettuja.
Vaan mukava voeman tunnehhan siinä on, ainoa vaan niin juuri kun hauskuus tuntuu alkavan niin se loppuukin kun dieselin tehoalue loppuu  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Pokerface


PajakkiVasseli.com

Tuossa ois jo sitä jotain. :drool:

Sierra viienlitran kasilla jättää sen *holoholoholo  :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

-teme-


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

#1666
Eteläafrikan Ford teki noita ihan yleisesti. Myönnettäköön että kyseessä oli vain 250 auton erä mutta niitä on tehty ihan tehtaan toimesta...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra

Quote
Uniquely, the South African market also saw the introduction of a 5.0L XR8 between 1986 and 1988. A limited number of 250 Sierras were made for the purposes of homolgation, as this model was the premier Ford used in Group A racing. The XR8 was fitted with the 302ci engine from the US Ford Mustang, and the Borg Warner T5 heavy duty transmission. Front brakes were AP Racing 4-piston calipers on 280 mm discs.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

PajakkiVasseli.com

Taisivat myös Capria tehdä 5 litran kasikoneella tuolla Etelä-Afrikassa. ::hihsmoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Ressukka

Oli tuo Sierain jossain lehdessä esittelyssä taannoin ja omistaja totes jotta ei samanlaiseen paperisotaan enää uudestaan alkaisi kuin mitä tuon leimaaminen vaati ::osmoke
(Ja AKE/Trafi ei tunne käsitettä "ennakkotapaus" vaan joka ainoa poikkeus/muutoslupa käsitellään yksittäistapauksena :toktok: )

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview