Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface

Käytännössä ei mitenkään mahdollista kasata niin väärin.

ja peruutusvaihteelle on oma ratas, jolla vaihdetaan pyörimissuunta. ::smoke

Sceme


unikeko

Quote from: fuckface on Wed 04.03.2009 17:31:09 (UTC+0200)
Käytännössä ei mitenkään mahdollista kasata niin väärin.

ja peruutusvaihteelle on oma ratas, jolla vaihdetaan pyörimissuunta. ::smoke
Quote from: unikeko on Wed 04.03.2009 16:43:22 (UTC+0200)
Teoriassa täysin mahdollista, käytännössä ei niinkään... ei siellä tarttis saada kun yks ratas vaihtamaan paikkaa, ja vaihteiston sivuakseli siirtymään muutamalla setillä, ni johan olis "nurinkurinen" vaihteisto...

juurikin tätä ajoin tossa takaa
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Masa

Quote from: Icola on Wed 04.03.2009 17:25:08 (UTC+0200)
Quote from: Masa on Tue 03.03.2009 20:10:36 (UTC+0200)
Toistaiseksi joo. Ekaan huoltoon on vielä 15 tuhatta matkaa  :jees:
Mondeoita on kaksi ollu -01 ja -03. Molempiin meni huolloissa tolkuttomasti rahaa. Jarrut oli suurimpana ongelmana molemmissa. Viimeisimmässä meni etulaikat 60000 ja takalaikat 80000. Sadantonnin huollossa vaihdettiinkin sitten käsijarruvaijerit. Joka rempalle kiinteä oli kiinteä hinta 300/vika + normihuollot päälle.

Oli muuten aina 600€ kassan kautta, kerran puoleen vuoteen. Ei kovin huokeaa, mun mielestäni  :nope:

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuo volsun omistaminen tuo tullessaan, kun sitä huollossa alan käyttämään.
Onneksi, jos isompia vikoja tulee, siinä on vielä tehdastakuuta  :jepso:
Vissiit oot merkkikorjaamoa suosinut, miulla ei viimeisin 150000km huoltokaan maksanut kuin rapiat 400 euroa, kuitenkin vaihdettiin jakopään hihna, vesipumppu ynnä muuta hilpetööriä siinä huollossa  :psycho: Takalevytkin joo, taisi maksaa peräti 19€ per puoli laittaminen  :psp: Ei tuossa mitään isoa tai yllätyksellistä vikaa ole muuten ollut, vetoniveliäkään ei ole koskettukaan, mikä on vissiin voorteissa yleinen laittamisen kohde. Sattunut miulle vissiin vain hyvä yksilö alle  :psp:
Jeps. Merkkikorjaamolla käy minun autoni  :jees:

Nykyään en viitti alkaa ite korjailemaan, kun pyrin pitämään tuon auton senverran tuoreena yksilönä, että jo takuukin vaatii merkkihuoltoa.

Juurikin ajelin siskoni käytössä olevalla -05 Mondeolla, jota ei todellakaan ole huollettu.
Jouduin tuon yksilön kohdalla muuttamaan käsitystäni siitä, että Mondeo olis aina hyvä ajettava.
150.000 ajettu peli ja aivan käsittämättömän surkea esitys siitä, minkälaiseksi tuollainen auto menee, jos sitä ei huollata kunnolla. Vetelältä tuntui, mittaristosta oli jo lamppuja palanut, auto kävi diisseliksi jotenkin hassusti, tuulilasi halki, sisältä paskanen ku saatana. No tuo on ollu mun toisen siskon miehellä uudesta saakka ja sillä on ajeltu kaivuumontuilla. Todellinen käyttöauto siis  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

paavo

Ransitin takaluukusta meni harjateräs sisään
Kontin pohjalla on vaseliinia, pölyä ja savea
Tuulilasi on halki
Hytin puolellakin on pölyä ja savea

Työmaaoloissa ei likaantumista voi välttää ja kainelaista kamaa rahdatessa sattuu vahinkojakin :jees:

Autostaan tarkalle sähkärillekin sattuu vahinkoja, viimeksi tuuli kaatoi rappuset auton päälle
tuli komeat lommot ja naarmut.

Kastori


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Quote from: Masa on Thu 05.03.2009 08:40:42 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Wed 04.03.2009 17:25:08 (UTC+0200)
Quote from: Masa on Tue 03.03.2009 20:10:36 (UTC+0200)
Toistaiseksi joo. Ekaan huoltoon on vielä 15 tuhatta matkaa  :jees:
Mondeoita on kaksi ollu -01 ja -03. Molempiin meni huolloissa tolkuttomasti rahaa. Jarrut oli suurimpana ongelmana molemmissa. Viimeisimmässä meni etulaikat 60000 ja takalaikat 80000. Sadantonnin huollossa vaihdettiinkin sitten käsijarruvaijerit. Joka rempalle kiinteä oli kiinteä hinta 300/vika + normihuollot päälle.

Oli muuten aina 600€ kassan kautta, kerran puoleen vuoteen. Ei kovin huokeaa, mun mielestäni  :nope:

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuo volsun omistaminen tuo tullessaan, kun sitä huollossa alan käyttämään.
Onneksi, jos isompia vikoja tulee, siinä on vielä tehdastakuuta  :jepso:
Vissiit oot merkkikorjaamoa suosinut, miulla ei viimeisin 150000km huoltokaan maksanut kuin rapiat 400 euroa, kuitenkin vaihdettiin jakopään hihna, vesipumppu ynnä muuta hilpetööriä siinä huollossa  :psycho: Takalevytkin joo, taisi maksaa peräti 19€ per puoli laittaminen  :psp: Ei tuossa mitään isoa tai yllätyksellistä vikaa ole muuten ollut, vetoniveliäkään ei ole koskettukaan, mikä on vissiin voorteissa yleinen laittamisen kohde. Sattunut miulle vissiin vain hyvä yksilö alle  :psp:
Jeps. Merkkikorjaamolla käy minun autoni  :jees:

Nykyään en viitti alkaa ite korjailemaan, kun pyrin pitämään tuon auton senverran tuoreena yksilönä, että jo takuukin vaatii merkkihuoltoa.

Juurikin ajelin siskoni käytössä olevalla -05 Mondeolla, jota ei todellakaan ole huollettu.
Jouduin tuon yksilön kohdalla muuttamaan käsitystäni siitä, että Mondeo olis aina hyvä ajettava.
150.000 ajettu peli ja aivan käsittämättömän surkea esitys siitä, minkälaiseksi tuollainen auto menee, jos sitä ei huollata kunnolla. Vetelältä tuntui, mittaristosta oli jo lamppuja palanut, auto kävi diisseliksi jotenkin hassusti, tuulilasi halki, sisältä paskanen ku saatana. No tuo on ollu mun toisen siskon miehellä uudesta saakka ja sillä on ajeltu kaivuumontuilla. Todellinen käyttöauto siis  :jees:
Joo pääseehän sitä mikä tahansa auto huonoksi menemään jos ei huollata tai pidä sitä itse kunnossa. Itekkin korjaamolla käytän, en tosin merkki-, mutta kuitenkin, pitäähän se autonrassaajienkin leipänsä ansaita ja ihan yhtä hyvää jälkeä tuo tekee missä käytän kuin mikä tahansa merkkikorjaamo, takuustakaan kun ei enää väliä ole 9v vanhassa autossa. Siltikin se on silmäteräni ja ajettavuudeltaan parhaita mitä olen ajanut, vaikka on tullut useaakin merkkiä ohjastettua, hyviäkin autoja.


http://www.iltalehti.fi/autot/200903059191438_au.shtml btw aika pieni on Focuksen hylkäysprosentti   :nykytaide:
Edit kyllähän tuo hiukka kasvaa vanhempaan päin mutta ei silti ihan peräpäässä ole  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview