News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Postaa kun harrastit seksiä 2.

Started by Diver, Tue 14.10.2008 16:39:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.Lagavulin

Quote from: Icola on Sun 09.08.2009 19:55:48 (UTC+0300)
Quote from: Mr.Lagavulin on Sun 09.08.2009 19:51:14 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Sun 09.08.2009 19:42:22 (UTC+0300)
Sain kerran melkein pillua, olin ilman housuja, kyrpä oli pystyssä, mutta naista ei näkynyt missään  :nykytaide:

Mentiin kavereiden kanssa laivalle muutamia vuosia sitten ja voi että kävi lähellä etten saanut pillua.

Käveltiin siinä kävelyputkessa kohti laivaa, niin yhdessä ikkunassa joku 16v emäntä vaihtoi farkkuja pois jalasta.
Se oli todella lähellä se kerta, vain 2 lasia ja 10m välissä esti tämän tapahtuman.
Siinä on jo ollut lähellä että ei oo onnistanut, vielä se joskus tuuri käy  :good:

Toivottavasti ei vaan tule suorituspaineiden pakosta roiskittua reisille koko hommaa  :hahaa:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

juuso80

Laitanpa sitten 10vuoden ajalta postpostpostpostpost...jne....  :nykytaide:

Memme

Jos viitsisin vastata tai kirjoittaa yhden tuntemattoman tyypin numeroon niin saisin seksiä  :jepso:  Mutta enpä viitti miestäni pettää  :nykytaide:  Siinä suhteessa ollut AINA kunnon vaimo  ::lsmoke  Luvan kanssa on sitten jo ihan eri juttu  ::hihsmoke

paavo

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Memme

Quote from: paavo on Mon 10.08.2009 05:50:12 (UTC+0300)
Piankos siihen luvan kysyt :blink:

Sitten saan luvan kun olen pitänyt tähän tyyppiin säännöllistä yhteyttä tekstarein pari kuukautta. Mut jotenkaan ei silleen hirveesti innosta odotella..  :nope:

Tanjii

Mulla kanssa on puhelimessa monta numerioa mistä saisi.... Harva kieltäytyisi jos kysyis pannaanko..  :blink:
Mul menee nyt vähän ohi nää Memmen jutut.. Sä saat luvalla panna joitain mut et kaikkia? siis valitseeko sun miehes ne ketä saat? katsooko vierestä?  :think:

caseih

Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Memme

Quote from: Tanjii on Mon 10.08.2009 09:11:35 (UTC+0300)
Mulla kanssa on puhelimessa monta numerioa mistä saisi.... Harva kieltäytyisi jos kysyis pannaanko..  :blink:
Mul menee nyt vähän ohi nää Memmen jutut.. Sä saat luvalla panna joitain mut et kaikkia? siis valitseeko sun miehes ne ketä saat? katsooko vierestä?  :think:

Mies ei todellakaan valitse, kenenkä kanssa saan panna  :nope: Eikä varsinkaan halua olla missään tekemisissä mun luvallisen hoidon kanssa!! Jos mä olen ollut tähän tyyppiin joka päivä yhteydessä niin siinä kerkee tulla jo jonkin näköinen "suhde", koska me puhutaan tuhmia ja kirjoitellaan sellaisia juttuja et toinen pelkästään hieman mielikuvitusta lisäämällä laukeaa luurin toisessa päässä. Ja on meillä muutakin puheenaiheita kuin paneminen! Ihan normaali asioista jutellaan  :jepso:
En minäkään saisi keneltäkään pakkeja jos pyytäisin että "oltasko silleen tänä iltana"? Kehuja sadellut sitten jälkeenpäin samana iltana/yönä (ihan riippuu et kuinka kauan ja montako kertaa pannaan).
Ja jos mä satun löytämään sellaisen miehen panemistarkoitukseen joka on kiva, huomaavainen, ei jankuta kokoajan et "joko mennään hommailemaan" ym. saa mun kiinnostuksen heräämään ja silloin "tiputan" kaikki muut miehet (jos niitä on enemmän) pois. Tutustumme ja sitten näämme toisemme sovitussa paikassa. Siitä sitten mennään johonkin pikkasen syrjäisempään paikkaan ja varsinkin näin kesäisin pannaan auton konepellin päällä  :drool:  Se on todella kivaa!! Pieni kiinnijäämisen pelko on plussaa  ::lsmoke  :oho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview