Postaa kun juopottelet! vol 2

Started by Jarre, Mon 13.10.2008 22:30:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

paavo

Olvi otti koko eilis illan ja osan yöstä. Tänä iltana meni muutamia ja vasta nyt se menee irvistelemättä.

Griffin


paavo



Pokerface


paavo


=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

paavo


Kumimuna

Ite oott e käniissä, nut otan oluve.n

Enpäs poistanut typoja :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview