News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

2000:s

Started by Sir Sika, Sat 15.04.2006 17:10:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Lexa

Quote from: Comanche on Mon 04.09.2006 20:07:12 (UTC+0300)
ja tällä viestillä liityn 2000 kerhoon!  ::lsmoke ::hihsmoke

Ja tässä ikuistus tilanteesta!

Löytyy koko ruutukin jos haluat.  :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Diver

Comanche

Kiitos kiitos, kaikille jotaka auttoivat minua tässä todellakin vaikeasta rajapyykin ylittämisestä. Nyt voin keskittyä puhumaan asiaa ja antamaan teille huonoja neuvoja sen sijaan että jatkaisin samalla tahdilla postailemaan kaikenlaista sontaa, vai mitä mieltä muut ovat? Uusi suunta vai sama suunta?
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap* *susi, mitä helvettiä sä teet?* *en mitäääääääääääääh!!!!* Vittu mitä sää oikein roiskit siel

Comanche

Quote from: Lex Arma on Mon 04.09.2006 20:09:29 (UTC+0300)
Quote from: Comanche on Mon 04.09.2006 20:07:12 (UTC+0300)
ja tällä viestillä liityn 2000 kerhoon!  ::lsmoke ::hihsmoke

Ja tässä ikuistus tilanteesta!

Löytyy koko ruutukin jos haluat.  :jepso:
Quote from: Diver on Mon 04.09.2006 20:10:46 (UTC+0300)
Onnea, tässä myös:

Ja kiitokset myös näille kahdelle herrasmiehelle jotka ottivat tämön 2000 viestin rajapyykin muistiin ja muistoksi meille kaikille. Olen ikuisesti kiitollinen teille, kiitos
*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap* *susi, mitä helvettiä sä teet?* *en mitäääääääääääääh!!!!* Vittu mitä sää oikein roiskit siel

peter

Comanche

Orcus

paavo

Hanzuu

Jep,jep,onnea  :jepso: Minun rajatapauksia ei kukaan ole huomannut muut kun mie itse  ::hihsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview