News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Loeb 5 mestaruuden mies

Started by D-ude, Sun 02.11.2008 08:43:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:24:29 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Wed 05.11.2008 22:23:47 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:19:32 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:12:52 (UTC+0200)
Kyllä erikoiskokeet ajetaan nykyään suuremmalla keskituntinopeudella, kuin B-ryhmän aikoihin. Tehot ovat autoissa hieman pienemmät, mutta taas renkaat ja alusta ovat kehittyneet, joten mutkat päästään huomattavasti nopeammin läpi, ennen hyppyjä ei enää tarvitse niinpaljon jarruttaa jne. Ja stratos oli takavetoinen-.
Samaa ajattelen miekin.....kuitenkin 20 vuotta on helvetin pitkä aika autojen kehityksessä.
Mitä sillä suurella teholla jos sitä ei saada tiehen
Mutta ajatelkaa pojat, ajatelkaa jos olisi silloin saanut kehittää nuita b-ryhmäläisiä vapaasti, kuinka lujaa ne sillo menis  :blink:
öhhh...lujaa  :psycho:
Sama juttu formuloissa. vapaasti kun sais kehittää, niin raja tulisi ihmisen sietokyvyssä vastaan. Puolitoistalitraisesta kun ottivat turbo-aikoina jo 1400 hevosvoimaa, niin paljonko nykyään jostain kolmen litran v-10 saisi, jos ei rajoiruksia olisi.. Ja kaarteiden g-voimat, jollei helmoja olisi kielletty ja muutenkin puututtu aerodynamiikkaan.
Ralliautoissakin oli varmasti 1000 hevosvoimaa tai enemmänkin.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


PajakkiVasseli.com

Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:28:51 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:24:29 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Wed 05.11.2008 22:23:47 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:19:32 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:12:52 (UTC+0200)
Kyllä erikoiskokeet ajetaan nykyään suuremmalla keskituntinopeudella, kuin B-ryhmän aikoihin. Tehot ovat autoissa hieman pienemmät, mutta taas renkaat ja alusta ovat kehittyneet, joten mutkat päästään huomattavasti nopeammin läpi, ennen hyppyjä ei enää tarvitse niinpaljon jarruttaa jne. Ja stratos oli takavetoinen-.
Samaa ajattelen miekin.....kuitenkin 20 vuotta on helvetin pitkä aika autojen kehityksessä.
Mitä sillä suurella teholla jos sitä ei saada tiehen
Mutta ajatelkaa pojat, ajatelkaa jos olisi silloin saanut kehittää nuita b-ryhmäläisiä vapaasti, kuinka lujaa ne sillo menis  :blink:
öhhh...lujaa  :psycho:
Sama juttu formuloissa. vapaasti kun sais kehittää, niin raja tulisi ihmisen sietokyvyssä vastaan. Puolitoistalitraisesta kun ottivat turbo-aikoina jo 1400 hevosvoimaa, niin paljonko nykyään jostain kolmen litran v-10 saisi, jos ei rajoiruksia olisi.. Ja kaarteiden g-voimat, jollei helmoja olisi kielletty ja muutenkin puututtu aerodynamiikkaan.
Ralliautoissakin oli varmasti 1000 hevosvoimaa tai enemmänkin.  :jees:
Oisivat vaan antaneet kehittää....olisi edistänyt nykyautoilua esim. paremmassa ohituskiihtyvyydessä  :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:30:48 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:28:51 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:24:29 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Wed 05.11.2008 22:23:47 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:19:32 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:12:52 (UTC+0200)
Kyllä erikoiskokeet ajetaan nykyään suuremmalla keskituntinopeudella, kuin B-ryhmän aikoihin. Tehot ovat autoissa hieman pienemmät, mutta taas renkaat ja alusta ovat kehittyneet, joten mutkat päästään huomattavasti nopeammin läpi, ennen hyppyjä ei enää tarvitse niinpaljon jarruttaa jne. Ja stratos oli takavetoinen-.
Samaa ajattelen miekin.....kuitenkin 20 vuotta on helvetin pitkä aika autojen kehityksessä.
Mitä sillä suurella teholla jos sitä ei saada tiehen
Mutta ajatelkaa pojat, ajatelkaa jos olisi silloin saanut kehittää nuita b-ryhmäläisiä vapaasti, kuinka lujaa ne sillo menis  :blink:
öhhh...lujaa  :psycho:
Sama juttu formuloissa. vapaasti kun sais kehittää, niin raja tulisi ihmisen sietokyvyssä vastaan. Puolitoistalitraisesta kun ottivat turbo-aikoina jo 1400 hevosvoimaa, niin paljonko nykyään jostain kolmen litran v-10 saisi, jos ei rajoiruksia olisi.. Ja kaarteiden g-voimat, jollei helmoja olisi kielletty ja muutenkin puututtu aerodynamiikkaan.
Ralliautoissakin oli varmasti 1000 hevosvoimaa tai enemmänkin.  :jees:
Oisivat vaan antaneet kehittää....olisi edistänyt nykyautoilua esim. paremmassa ohituskiihtyvyydessä  :psycho:
No perkele kavereille maksetaan monia kymmeniä miljoonia vuodessa siitä että ajavat helvetin lujaa, pistäisivät sitte kans ajamaan  ::hihsmoke

Mut tosissaan, tuosta maaefekti autosta ois voinu tulla siviili puolelle hyötyyki, mut ku ei saa kehittää vormuloissa ni ei sitä yksistään siviiliin ruvate kehittämään.......
Carpe Natem

PajakkiVasseli.com

kyllähän noita maaefekti autoja näkyy kylillä kun on "tuunattu" tojotaa jossa on niin hemmetin iso siipi kontin päällä  :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Carpe Natem


PajakkiVasseli.com

Ja tämä entisen asunnon naapuri mikä oli kanssa yks helvetin Vatanen.Tulin töistä kotia ja katoin kun jannu on auton alla makaamassa.
Kysyin -"mitteepä duunaat" tämä vastas -"poraan änäriin reikiä,niin tulee muhkeat äänet"
Siinä vaiheessa sytytin röökin ja poistuin vähin äänin  ::smoke


:lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Jarre

Carpe Natem

Örtzi

Viritys on silloin onnistunut, jos tehoista ei ole hävinnyt kuin alle puolet.  ::hihsmoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

Eniten joskus nauratti nuo jotka nosti lehtijouset taka-akselin päälle jotta sutis helpommin   ::hihsmoke
Carpe Natem

nahkaparturi

Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:28:51 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:24:29 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Wed 05.11.2008 22:23:47 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Wed 05.11.2008 22:19:32 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 22:12:52 (UTC+0200)
Kyllä erikoiskokeet ajetaan nykyään suuremmalla keskituntinopeudella, kuin B-ryhmän aikoihin. Tehot ovat autoissa hieman pienemmät, mutta taas renkaat ja alusta ovat kehittyneet, joten mutkat päästään huomattavasti nopeammin läpi, ennen hyppyjä ei enää tarvitse niinpaljon jarruttaa jne. Ja stratos oli takavetoinen-.
Samaa ajattelen miekin.....kuitenkin 20 vuotta on helvetin pitkä aika autojen kehityksessä.
Mitä sillä suurella teholla jos sitä ei saada tiehen
Mutta ajatelkaa pojat, ajatelkaa jos olisi silloin saanut kehittää nuita b-ryhmäläisiä vapaasti, kuinka lujaa ne sillo menis  :blink:
öhhh...lujaa  :psycho:
Sama juttu formuloissa. vapaasti kun sais kehittää, niin raja tulisi ihmisen sietokyvyssä vastaan. Puolitoistalitraisesta kun ottivat turbo-aikoina jo 1400 hevosvoimaa, niin paljonko nykyään jostain kolmen litran v-10 saisi, jos ei rajoiruksia olisi.. Ja kaarteiden g-voimat, jollei helmoja olisi kielletty ja muutenkin puututtu aerodynamiikkaan.
Ralliautoissakin oli varmasti 1000 hevosvoimaa tai enemmänkin.  :jees:
Rallipuolelta Peugeot 205 T16 viimeisessä versiossa oli virallinen lukema 980 hp, jos oikein muistan. Ja painoa oli kiloina vähemmän kuin tehoja hevosvoimina.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview