Tietotekniikkakysymys tietotekniikkaihmisille

Started by Kastori, Tue 02.12.2008 17:17:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

jo loppui tietsikan raksutuksen kuuntelu.. kävin hakeen gigan työmuistia lisää..

haluaisinkin kysyä arvon raadilta seuraavaa:

minulla oli aiemmin tässä kaksi 256 mt kampaa jota toimi 133 mhz ja nyt lisäsin yhden gigasen vielä rinnalle joka toimisi 333 mhz, vaan toimiiko kaikki kuitenkin nyt tuon hitaamman mahdollisen mukaan eli 133 mhz ja kannattaisiko minun ottaa nuo kaksi hitaampaa pois ja käyttää pelkästään tuota gigasta.. ja toimisiko kone nopeammin sillä vai puolellatoista gigalla hitaampaa..
:umn:

Jarre

Se riippuu koneen väylänopeudesta, ei suoraan muistin, mutta yleensä toimii hitaimman mukaan  ::nsmoke
Carpe Natem

Kastori

siis toi uus muisti toimis 400 mhz mutta emo muistaakseni toimaa maks 333 mhz..

Jarre

No sitte mun käsittääkseni se toimii yksinään 333mhz, mut jos laitat ne muutki sinne ni laskee niitten tasolle....  :think:
Carpe Natem

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


D-ude

Samassa muistiväykässä oilevien muistikampojen väylänopeus määräytyy hitaimman mukaan. Tosin jos en kerro mikä on väylänopeus Tö Kästor ei huomaa mitään eroa koneen toiminnassa  :old:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori

älä kerro :parku:

mutta kysymykseni johtava osa onkin että onko parempi 1,5 gt 133 mhz vai 1 gt 333 mhz  ::osmoke

Juggernauter

No riippuu, peleissä nopea muisti on hyödyksi ja myös näissä creatiivisissa hommissa...  :think:
Paha mennä sanomaan mitään

D-ude

nuiden kahden prosentuaalinen ero on jo huomattavissa. itse ottaisin 333 1G pakettina :jees:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Juggernauter

Ite en voi sanoa mitään käytännön tasosta ku minimilläänki ollu 300 mhz muistia vaikka puol giganen on 400mhz  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview