News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

3000

Started by Kalikka, Mon 17.04.2006 10:29:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Quote from: Kalikka on Mon 08.05.2006 15:42:54 (UTC+0300)
Ei, sinä et nyt ymmärrä. Oletko kuullut sanontaa "jotain häpyä"? Näin esimerkkinä, mä tykkään pyllyleikeistä, mutta arvaa vaan puhutaanko siitä missään muualla kuin täällä? Aatteleppa omalle kohalles.

Tosielämässä asiat pitää sanoa suoraan niin kuin ne on, eikä kierrellä. Siinä kaikki osapuolet pääsevät kuitenkin loppupelissä vähemmällä.

Tai ylistänkö tulevaa miljoonaperintöä, vaimon vartaloa, autoja, runkkaamista, panemista jne jne oikeassa elämässä? En, mulla on jutuissa jotain häpyä, ei koske tätä paikkaa.

Olet siis myöskin se kaveri joka haastaa riitaa ravintolassa mutta sitten kun tosi kyseessä niin et haluakaan enään tapella eli et pysty vastaamaan omaan huutoosi vaan juokset karkuun kuin pikkutyttö
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kalikka

On koulutettu toimimaan tilanteessa hieman toisin. Kyllä se sullekin on sielä järkkärijutuissa varmaan selvinnyt mikä on provosoinnin vastakohta?

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kalikka

Tohtori alkaa taas käymään terveyden päälle. Mikä sut saa aina välillä tuollaiseksi? Epäonnistuminen oikeassa elämässä vai mikä?

Kuitenkin sä olet asia sälli normaalisti.

Sir Sika

Minäpä nyt poikkeuksellisesti avaudun se mikä minusta tekee aina silloin tällöin tälläisen on se kun joku poika rupee leveilemään rahoillaan ja autoillaan en voi sietää sietää idiootteja jotka leveilevät älyttömästi selleisella omaisuudella joka ei edes kokanaan ole vielä hänen jos ikinä. helppohan se on leveillä tämmöisillä avoimilla ja anonyymeillä footumeilla kun kukaan ei pääse tarkistamaan väitteiden todeperäisyyttä. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin ja olla se mitä on eikä jotain muuta.
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Kalikka

Noniin, alkoi tohtori päästä jyvälle. Mikä se oli se juttu itsepetoksesta? Näköjään kun varsin hyvin ymmärsit mitä asioita tarkoitin.

Tosielämässä tälläistä ei tule harjoitettua ja epäsoveliastahan se olisi. Ihmisillä on kuitenkin silmät päässä joten he ymmärtävät asioita ihan sanomattakin.

Kyllä sulla selkeästi jotain patoutumia on havaittavissa. Ei reilu ja reipas ihminen korvaansa letkauta näistä asioista.

Isän kaverilla (Dippi-inssi) oli aina hieno uus liisattu työsuhdeauto mihin jopa bensat maksoi joku toinen. Olin niihin aikoihin pieni nassikka ja silloin jo opin ettei pidä olla kateellinen siitä mitä jollain toisella on, oli se sitten itse tai jonkun toisen kustantama.

Loppuu tollanen Tohtorimainen kirrailu ja elämä hymyilee.

Mites muuten otit uutisen fortumin miljoonaoptioista? Minusta ainut väärä siinä oli se, ettei työn tekijät hyötyneet siitä uutisten mukaan paskaakaan. todellisuudessa jos pomo saa 12miljoonaa optioita, näkyy se kyllä isommankin firman sisäpiirissä. Tohtori itse oli varmaan vihoissaa kun joku toinen ansaitsi ilmaista rahaa? ja nämä meidän jutut on ihan nappikauppaa sen rinnalla.

Carmen

Quote from: Kalikka on Mon 08.05.2006 16:25:23 (UTC+0300)
Noniin, alkoi tohtori päästä jyvälle. Mikä se oli se juttu itsepetoksesta? Näköjään kun varsin hyvin ymmärsit mitä asioita tarkoitin.

Tosielämässä tälläistä ei tule harjoitettua ja epäsoveliastahan se olisi. Ihmisillä on kuitenkin silmät päässä joten he ymmärtävät asioita ihan sanomattakin.

Kyllä sulla selkeästi jotain patoutumia on havaittavissa. Ei reilu ja reipas ihminen korvaansa letkauta näistä asioista.

Isän kaverilla (Dippi-inssi) oli aina hieno uus liisattu työsuhdeauto mihin jopa bensat maksoi joku toinen. Olin niihin aikoihin pieni nassikka ja silloin jo opin ettei pidä olla kateellinen siitä mitä jollain toisella on, oli se sitten itse tai jonkun toisen kustantama.

Loppuu tollanen Tohtorimainen kirrailu ja elämä hymyilee.

Mites muuten otit uutisen fortumin miljoonaoptioista? Minusta ainut väärä siinä oli se, ettei työn tekijät hyötyneet siitä uutisten mukaan paskaakaan. todellisuudessa jos pomo saa 12miljoonaa optioita, näkyy se kyllä isommankin firman sisäpiirissä. Tohtori itse oli varmaan vihoissaa kun joku toinen ansaitsi ilmaista rahaa? ja nämä meidän jutut on ihan nappikauppaa sen rinnalla.
Jo on isän kaverilla kiva titteli, dippi-inssi  :lach:

Kalikka

hehheh! Diplomi-Insinööri, tekniikan poikia. Kelpaako nyt saatana?

Susey

Ja jos se ei ala tosissaan paranemaan tuo kielenkäyttö niin rapsahtaa pojalle jäähyä. Ota nyt ihan rauhallisesti vaan, ei mitään hätää.

Kalikka

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview