News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

3000

Started by Kalikka, Mon 17.04.2006 10:29:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Kalikka

Ei enään mikään. Anteeksi Susi riidanhaastamisesta.

Terangi kutsuu. Tsau ja näkemiin.

Susey

Poslari

Miks mä olen aina hommissa kun täällä tapahtuu!On se ihan"kiva"lukea jälkeenpäin.
Ei vaan.On se paskamaista että täällä täytyy, ihan kuin tuolla "ulkomaailmassakin",olla yks joka ei osaa sulkea suutaan ajoissa.Miksiköhän Kalikka ei ota opikseen.Luulisi jo pikkuhiljaa ymmärtävän miten täällä viihdytään.Ellei sitten ole tarkoituskin saada aikaan hämminkiä.
Mulla on muutamaan otteeseen palaneet hihat Kalikan kanssa ja huomaan usean muunkin hermostuneen hemmoon.Eli ystävällisesti sanottuna Kalikka.Jos et osaa olla lesoilematta ja vittuilematta eikö ole silloin parempi että pysyt poissa.
Mä jo luulin että olit ottanut onkeesi koska olit muutaman päivän aivan kunnolla vapun jälkeen.
Terv.posliinipili
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Susey

Poslari puhuu täyttä asiaa..

Et ole ainoa jota jatkuva lesoaminen ja vittuilu kyrsii.

furioso

työt haittaavat täälläkin apachella roikkumista.. :kerpele:

mr. klonkku

mua ei työt haittaa mut tuun muute aina mihin aikaan sattuu koneelle... mutta vaikka oon uus ni mäki oon kyl huomannu kalikan "ilomielisiä" kommennteja aina välillä  :jepso:

Sir Sika

Quote from: Kalikka on Mon 08.05.2006 16:25:23 (UTC+0300)
Noniin, alkoi tohtori päästä jyvälle. Mikä se oli se juttu itsepetoksesta? Näköjään kun varsin hyvin ymmärsit mitä asioita tarkoitin.

Tosielämässä tälläistä ei tule harjoitettua ja epäsoveliastahan se olisi. Ihmisillä on kuitenkin silmät päässä joten he ymmärtävät asioita ihan sanomattakin.

Kyllä sulla selkeästi jotain patoutumia on havaittavissa. Ei reilu ja reipas ihminen korvaansa letkauta näistä asioista.

Isän kaverilla (Dippi-inssi) oli aina hieno uus liisattu työsuhdeauto mihin jopa bensat maksoi joku toinen. Olin niihin aikoihin pieni nassikka ja silloin jo opin ettei pidä olla kateellinen siitä mitä jollain toisella on, oli se sitten itse tai jonkun toisen kustantama.

Loppuu tollanen Tohtorimainen kirrailu ja elämä hymyilee.

Mites muuten otit uutisen fortumin miljoonaoptioista? Minusta ainut väärä siinä oli se, ettei työn tekijät hyötyneet siitä uutisten mukaan paskaakaan. todellisuudessa jos pomo saa 12miljoonaa optioita, näkyy se kyllä isommankin firman sisäpiirissä. Tohtori itse oli varmaan vihoissaa kun joku toinen ansaitsi ilmaista rahaa? ja nämä meidän jutut on ihan nappikauppaa sen rinnalla.

Kysehän ei ole millään tavalla kataudesta vaan siitä että minua vituttaa ihmiset jotka leveilevät omaisuudellaan joka todellisuudessa on jonkun muun. En ole kateellinen missään nimessä itselläni on asiat erittäin hyvin ei tarvitse leveillä omaisuudella ja sillä siisti. Sen takia et luultavasti leveile samalla tavalla IRL koska ne ihmiset jotka sinut tuntevat tietäisivät että puhut paskaa ja leveilet olemattomalla omaisuudellasi. Ja jos saan vielä kysyä niin mitäköhän vittua Fortumin optioilla on tekemistä tämän keskustelun kanssa, siellä on ylinjohto hoitanut asiat hyvin ja saanut muut siihen suostumaan se on turha kitistä enään siinä vaiheessa kun on paskat housuissa.

Tässä sinulle Kalikka päivän mietelause
"In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
    - Martin Luther King Jr.

-Tohtori-
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Susey

furioso

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview