News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Verkon jakaminen

Started by Diver, Thu 29.01.2009 19:20:39 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

ymmärtänyt koko keskustelusta yhtään mitään  :blink:
Naapureillakin kaikilla suojatut Weelanit  :kerpele:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Odai

mulla on vaan rj45 piuha 2 adsl modeemin välillä ja hyvin toimii netti.  :lach:

veljen huoneessa puhelinpistoke ja boksi siellä, hommasin sinne uuden motun, veljen kone ja
se piuha kun tulee tänne minun huoneeseen tohon toiseen modeemiin siinä kiinni.
piuha oman huoneen motuun, virtajohto seinään ja molemmat omat koneet  oman huoneen motuun
ja voilá kaikissa pelaa... tosin jostain syystä nä mun huoneen koneet ei löydä enää toisiaan lähiverkosta.
ennen löysivät... käyttiksen vaihto varmaan auttaisi. molemmat löytää kyllä veljen koneen ja sen kannettavan
jos sekin sattuu olemaan kiinni.

::osmoke  menee vähän jesariosastolle nä viritteet välillä tiedä itsekään miten mikäkin toimii ja miksi vitussa...

Vissiin tuon vanhan nokian boksin "kytkin" mikälie jakaa sen lähiverkoksi jotenkin automaattisesti kun kaikki
piuhat kiinni.

Mao

Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

Lexa

Quote from: Odai on Fri 30.01.2009 23:14:23 (UTC+0200)
mulla on vaan rj45 piuha 2 adsl modeemin välillä ja hyvin toimii netti.  :lach:

veljen huoneessa puhelinpistoke ja boksi siellä, hommasin sinne uuden motun, veljen kone ja
se piuha kun tulee tänne minun huoneeseen tohon toiseen modeemiin siinä kiinni.
piuha oman huoneen motuun, virtajohto seinään ja molemmat omat koneet  oman huoneen motuun
ja voilá kaikissa pelaa... tosin jostain syystä nä mun huoneen koneet ei löydä enää toisiaan lähiverkosta.
ennen löysivät... käyttiksen vaihto varmaan auttaisi. molemmat löytää kyllä veljen koneen ja sen kannettavan
jos sekin sattuu olemaan kiinni.

::osmoke  menee vähän jesariosastolle nä viritteet välillä tiedä itsekään miten mikäkin toimii ja miksi vitussa...

Vissiin tuon vanhan nokian boksin "kytkin" mikälie jakaa sen lähiverkoksi jotenkin automaattisesti kun kaikki
piuhat kiinni.
Juu, siitä kyse kun joissain motukoissa on kytkinreititin ittessään, niin nillä onnistuu noinkin. Vaan tuossa on melko maksimi semmonen 10 metriä, ei paljoa pidempää väliä kannata yrittää.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Brooke



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview