Jos jokin on itse mahtavuutta (Fallout-lanka)

Started by nyyyps, Sun 01.02.2009 15:37:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Niin se on Chuck Norris ja G.E.C.K.



Jokos on muuten Fallout 3 hakattu läpi?
Ite en ole vielä saanu asennettua.

Hitottaa vieläki, kun kakkosta olin pelaamassa, seuraavalla varvilla olis Horrigan lähteny hengiltä niin eiköhän sitten ammu criticaleja peräkkäin ja  tapa minut ja tottakai viimeksi tallensin tunti sitten. :kerpele:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Dimmu Burger

Totta kai se on läpi :jepso: Lisäosaa odotellessa että saa level 30. Ja on muuten mahtava peli, ei tekeminen lopu kesken ihan heti :good:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Juggernauter

Voisin vaikka ostaa kun pätsiki tuli  :think:
Yks harvoista peleistä jonka (ehkä) ostan warettamisen jälkeen  :psycho:

nyyyps

Quote from: Zerrod on Sun 01.02.2009 18:06:49 (UTC+0200)
Voisin vaikka ostaa kun pätsiki tuli  :think:
Yks harvoista peleistä jonka (ehkä) ostan warettamisen jälkeen  :psycho:
Minäkään ole vielä päässy pelaamaan, mutta kunhan ensin varmistan, että tuo minun vanha koneenruppana sitä jaksaa pyörittää, niin ehdottomasti ostoaikeissa. Se on paljon minultaki. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

morkkis



nyyyps

Hyä linkki, kokeilenpa kunhan tuohon pelikoneelle pääsen. :good:
Periaatteessa hieman graffoja karsimalla pitäis pyörittää, minimivaatimukset täyttyy hyvin muuten mutta näyttiksen muisti on vähän hengetön, ja prossaki on vain sinkkuytiminen, niin karsimaan joutuu. Mutta jos oblivion rullaa, niin uskon että Fallout 3 rullaa kans.

Eka falloutti pitäis pyöriä tässä miniläppärissä speksien puolesta, mutta mitenhän mulla kädettömällä onnistuu se tähän linukkaan taittaa. :think: Ei varmaan niin mitenkään. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Mao

Vain näyttis failasi fallout kolmosen tossa testissä :jees:

En tuohon kyllä kauhiasti luottaisi, vain kokeilemalla tietää pyörittääkö vai ei :jees:
Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

nyyyps

Ja grafiikassa voi karsia hienouksia pois, silloin saa huonommallaki näyttiksellä pyörimään, monta kertaa onnistuu. Jos tuo mittari mittaa vain täysillä graffoilla pyörittämisen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Juggernauter

Pissaa hiukan tuo, mulle näyttää punasia mutta ite peli sitten pyörii kuin unelma  :psycho:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview