News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Postaa kun naitattaa Vol. 2

Started by Lexa, Sat 07.02.2009 12:28:52 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Oon selvinpäin, en edes krapulassa ja panetus on mitä hirvein   :jepso:   :jepso: 
Kun mieheltä ei pysty saamaan sen ihanaa elintä, mä oon todella pulassa.. Ja yleensä jöudun sitten yksin tyydyttämääm itteni   :parku:  Ottaa yleensä itsetunnon päälle kun mies ei suostu edes tyydyttämään mua noiden lelujen avulla.. Sen takia mun itsetunto on laskenut tasasen tappavaa vauhtia. Tunnen olevani todella RUMA!!
En tiedä mikä miestäni ällöttää siinä että joutuis katselemaan vähän tarkemmin mun alapäähän. Mikä minussa on vikana?!!?? Mä pidän huolta alapään karvoituksesta todella paljon. Se ei pääse "repsahtamaan" ikinä.
Mun mielestä olis todella seksikästä jos mies olisi aidosti kiinnostunut tekemään mulle hyvää, eikä pidä sitä VELVOLLISUUTENA tai PAKKOPULLANA.. En mahda sille mitään että oma, nykyisin toisin käyttäytyvä mieheni "ällöää" pimppaani! Tuntuu pahalle   :parku:
Mä taas tykkään ilman mitään pyytöä mieheni elimen imemimestä ym. muusta mukavasta. Monta monituista kertaa olen tehnyt sille imu/nuolemisjutun. Kiitosta ei heru.. Enkä sitä enää odotakkaan   :nope:
Jotkut asiat menee elämässä päin mäntyä!!!   :cray:  Jotenkin siihen on vaan pakko tottua..  :" (   (helvetti...)
Pakko tässä ottaa itteensä taas kerran niskasta kiini ja laahustaa etiäpäin!!

GILlian

Atomisaattori

Quote from: Gillian on Tue 09.06.2009 16:17:12 (UTC+0300)
Nyt jos sais.. :drag: repis tukasta ja puris kaulasta..
:kerpele: ja olen töissä..

Panettaa kyllä, koko eilisen päivänkin teki mieli, vaikka aamusella hieman touhuttiinkin olohuoneen sohvalla.. :blink:
Puoliheijarissa kiva tehdä töitä..

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

GILlian

Quote from: Liekki on Tue 09.06.2009 16:36:28 (UTC+0300)

Panettaa kyllä, koko eilisen päivänkin teki mieli, vaikka aamusella hieman touhuttiinkin olohuoneen sohvalla.. :blink:
Ja minkä vuoksi... :drag: senkin pervo.. :psycho: ei siinä mitään, ihan vapaasti..

Atomisaattori

Quote from: Gillian on Tue 09.06.2009 16:45:07 (UTC+0300)

Ja minkä vuoksi... :drag: senkin pervo.. :psycho: ei siinä mitään, ihan vapaasti..
enkä ole :nykytaide:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

GILlian

Quote from: Liekki on Tue 09.06.2009 16:49:52 (UTC+0300)
Quote from: Gillian on Tue 09.06.2009 16:45:07 (UTC+0300)

enkä ole :nykytaide:

Juu...etpä.. :lach: toisaalta, ei se minua häiritse.. :nopsu:

Memme

GILlian

Memme

Quote from: Gillian on Tue 09.06.2009 17:40:14 (UTC+0300)
Sähän oot ku mies.. :blink:

Kaikki tutut kanssa sanonu että mulla on haluja vaikka muille jakaa...   :psycho:  Mut kyllä tän tunteen kaa on varsin hankala myös elellä   :jees:

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview