News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Olisiko hyvä?

Started by pinks, Sat 07.02.2009 13:03:25 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pinks

Voih.. mitähän mä vielä oikein ostankaan, kun tietokonekaupoille menen.... saavat puhuttua ties vaikka mitä, kun tämmönen tampio oon niitten kans...
Tilipussi kevenee tietty liikaa, ja lopulta joku ihan paska masiina kainalossa  :think:

Lexa

Quote from: pinks on Sun 08.02.2009 15:49:40 (UTC+0200)
Jos ajattelis, että maks 500€ on laitettavissa niin mikähän sitten vois olla hyvä, siis edelleen ihan nettisurffailuun + sitten se dvd:n kattelu.
Mielellään 15,4", suurempi on jo liian iso...
Ja akkukin sais kestää enemmän kuin 3h...
Akku on vähän semmonen että sitä ei tiä miten se kestää, ennen kun on kokeillu sitä ite. Käyttötottumukset vaikuttaa, ja on merkkikohtaisia eroja, ja akut valitettavasti heikkenee ajan myötä joka tapauksessa. :jees:

Mutta alle 500e:n saa ihan kohtuullisia nettikoneita jo nykyään...
Esim http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32439
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Juggernauter

Jos osista rakentelee ja on mäkyver niin tolla rahalla saa jo kunnon pelikoneen  :psp:
Munkaan ei tarvis iskee ku satanen pari prossuun ja näyttikseen ja sitte parillakympillä muistia niin ois jees kone tossa

pinks

Mulla on jo jeesusteippiä, klemmareita ja linkkari, eihän kunnon macgyveri muuta tarvi  :lach:

pinks



Jarre

Ei varmasti huono ostos...muutama tuttu omistaa tuon ja ovat olleet tyytyväisä  :good:
Carpe Natem

pinks

Vaikuttaa ihan kivalta vempeleeltä!!Kun oppii vielä kunnolla käyttään, niin hyvä tulee  :jepso:

nyyyps

Quote from: pinks on Sat 14.02.2009 12:38:40 (UTC+0200)
Vaikuttaa ihan kivalta vempeleeltä!!Kun oppii vielä kunnolla käyttään, niin hyvä tulee  :jepso:
Ite ole tuohon ysisataseen ollu tyytyväinen, mitä nyt muutama alkusaikkaaminen linuksin kanssa ollut. Oikean käden pikkurilli tekee vain vielä hutilyöntejä, kun läppäriksikin siinä on näppäinasettelu niin tivi että ä:n sijaan painaa entteria ynnäs muuta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Onko tuossa 1000:ssa sama näppis ku siinä pienemmässä...se pienempi oli meinaan mulla ainaki liian pieni...ei pulla sormet taitu sillai  ::hihsmoke
Carpe Natem

pinks

Hitto kun nykyään ei saa kunnon käyttöohjeita... ei tämmönen pösilö mitään osaa ilman  :eiei:
Että voisiko joku kullanmuru kertoa miten tuota läppärissä olevaa kameraa käytetään??? Ja konehan oli siis  asus eee pc1000h.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview