Big Brother 2009

Started by Brooke, Fri 06.03.2009 13:55:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jevilja

Sori mulla on hankala luonne, sitä huitelen tänne ja tuonne.

Brooke

Niitä on muutenki noin paljon viä ja enää kaks talk showta ennen loppua  :shock:

Brooke

Dana:

1 piste: Kätlin

– Vaikka Kätlin on mulle aika läheinen, niin hän on saanut olla kaksi viikkoa koskemattomuudessa. Se ois reilua mua ja muita kohtaan, jos se nyt olisi häädössä.

Tosi ystävä  :kahvi:

jevilja

Quote from: Brooke on Fri 13.11.2009 13:06:43 (UTC+0200)
Niitä on muutenki noin paljon viä ja enää kaks talk showta ennen loppua  :shock:

Sitä mäkin olen miettinyt. Voihan se olla, että näillä kerroilla lähtee useampi talosta pois...

Ärsyttää kun pitää parina vikana viikkona vielä sinne uusia ottaa.
Sori mulla on hankala luonne, sitä huitelen tänne ja tuonne.

Memme

Sais jo tuo "show" loppua  :jees:
En jaksanu kiinnostua viime sunnuntainakaan..  :ras:
Viimevuoden BB- ohjelmaan verrattuna tän vuoden BB on ihan pers**stä  :jees: Jotenkin niin lapsellinen meininki kuin olla ja voi..

Kastori

tänä vuonna tullu seurattua enemmä ku viime vuonna.. ja vissi katsojaluvutkin olleet paremmat ku edellisellä..  en tiä sitte onko juuri minun takia..  :psp:

Ruutupaitarakastaja

Sitä iänikuista leijonaa on minusta turha taas työntää asumaan päiväksi tuonne. Heittäis mielummin jonkun "Jon Ticklen" tuonne. Tickle siis laitettiin viimeisille viikolle takaisin taloon asumaan. Se sai muistaakseni antaa nimeämispisteitä, mutta se ei voinut voittaa kisaa. Se otettiin ulos vähän ennen voittajaa.

jem

Quote from: Memme on Fri 13.11.2009 13:30:36 (UTC+0200)
Sais jo tuo "show" loppua  :jees:
En jaksanu kiinnostua viime sunnuntainakaan..  :ras:
Viimevuoden BB- ohjelmaan verrattuna tän vuoden BB on ihan pers**stä  :jees: Jotenkin niin lapsellinen meininki kuin olla ja voi..
se kaukosäädin..  :kahvi:

nyyyps

En miekään BB:tä kato, mutta BB.n kattojat reagoi välillä hassusti, jos sanoo että BB on tyhmä. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview