News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Big Brother 2009

Started by Brooke, Fri 06.03.2009 13:55:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Pokerface


Kastori


Signature

Panee, panee, hä ketä?

Nyt kun katoin niin käyttämäni nettistreami (hihihi) ei tietenkään toimi. On harvassa nuo hemmot jotka jakaa 24/7 eikä osoitteista pahemmin kaikille huudella.
Мир и любовь к каждому! Kesä meni Kekkosella tonttulakki päässä

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



peter


Kastori

sami 4-evaaa...  :cray:


jätkät vollottaa ihan solkenaan vielä tuola talossa..  :psycho:

Brooke

Tuija  :jippii:

Ens viikolla kaikki asukkaat häätöäänestyksessä ja 4 lähtee. Steffi, Toni, Antti ihan varmaan. Sampo vai Dana  :think: Vai Aso...  :think:

Kastori


Ruutupaitarakastaja


Brooke


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview