Big Brother 2009

Started by Brooke, Fri 06.03.2009 13:55:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Mr.187

Mitenköhä se esa-a ossaa sielä paratiisisa olla... Eikö se ollu vähä sillee että se oikee nautti sielä slummissa elämistä, tais muistaakseni jopa kieltäytyä paikasta paratiisissa josaki vaiheesa.  Fiksuin jäbä koko talosta  :good: (tosin helvetin tylsä. IMO)
Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. - Riku Rantala

Sceme

VonBitch

Lyra_

Tästä sai kyllä niin hyvät aamunaurut :lach:
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009093010337980_bb.shtml

"- Kun mä muutin Poriin, mä ihmettelin, että onpas täällä ystävällisiä ihmisiä, kun kaikki vilkutti mulle mun ajaessa autoa. Hetken päästä tajusin, että ei saata*a, mähän ajan yksisuuntaista väärään suuntaan."

Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Memme

No siellähän näköjään sattuu ja tapahtuu..

Onneksi en ole koukahtanut töllön ääreen katsomaan BB:tä  *pyyhkii otsaa*
Viimevuonna kyttäsin ihan kaiken mitä töllöstä tuli  :sorry:

VonBitch

Quote from: Memme on Wed 30.09.2009 13:07:52 (UTC+0300)

Mulle taas kahtena vuotena peräkkäin on tullu pettymys: ensin lens pihalle omien tekojensa perusteella Niko ja tänä vuonna Nino. :sorry: I'm so sad. Noi jätkät vaan sattu mun mielestä olemaan ne värikkäimmät tyypit talossa. <3

Brooke

Quote from: VonBitch on Thu 01.10.2009 00:57:09 (UTC+0300)

Mulle taas kahtena vuotena peräkkäin on tullu pettymys: ensin lens pihalle omien tekojensa perusteella Niko ja tänä vuonna Nino. :sorry: I'm so sad. Noi jätkät vaan sattu mun mielestä olemaan ne värikkäimmät tyypit talossa. <3

Mut ite aiheuttivat lähtönsä. Tiä miten ois käyny kun se Niko olis osunu Mariannee sillä lasilla. Ja seksuaalinen häirintä ei voi olla hyväksyttävää. Vaikka Sampo sano että hän piti asiaa vitsinä niin kyllä sitä alko myötäahdistuun siitä miten se Nino yritti lähes pakottaa Sampoa läheisyyteen  :kahvi:

Sami voittoon, sil on parhaat jutut ja asenne  :mosh:

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Brooke on Thu 01.10.2009 08:07:02 (UTC+0300)
Quote from: VonBitch on Thu 01.10.2009 00:57:09 (UTC+0300)

Onneksi en ole koukahtanut töllön ääreen katsomaan BB:tä  *pyyhkii otsaa*
Viimevuonna kyttäsin ihan kaiken mitä töllöstä tuli  :sorry:

Mut ite aiheuttivat lähtönsä. Tiä miten ois käyny kun se Niko olis osunu Mariannee sillä lasilla. Ja seksuaalinen häirintä ei voi olla hyväksyttävää. Vaikka Sampo sano että hän piti asiaa vitsinä niin kyllä sitä alko myötäahdistuun siitä miten se Nino yritti lähes pakottaa Sampoa läheisyyteen  :kahvi:

My thoughts excatly. Ninon touhuja on tarpeeksi katsottu sormien läpi. Mä olin jo heittämässä sitä pihalle Lotan kanssa "telmimisten" takia. Silloin Nino mätki tyynyllä, eikä Lotta aina tuntunut asiasta pitävän vaikka puheet sanoivatkin muuta. Toki Lotta antoi takaisinkin, mutta luulen että sekin vaikutti poistamispäätökseen.

Jos Mensa ei voita niin Sami saa voittaa, mutta Sami on samassa asemassa kuin Henri muutama kausi sitten, jossa kaverin känniörvellykset pudotti hänet ykkössuosikista ykkösinhokiksi muutamassa päivässä. Silloinkin oli jako köyhien ja rikkaiden välillä ja jonkun likan piti vaihtaa hekan housut ja hänellä ei ollutkaan alkkareita alla. Kusi nousi päähän ja Heka oli seuraava lähtijä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview