News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Airbagit

Started by Kastori, Wed 19.04.2006 22:20:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

furioso

Kastori

Hanzuu

Sorry,mut aivan pakko...Kun täällä nyt usein kommentoidaan isoja rintoja et ei jää jälkikasvu nälkäiseksi,niin tosi asia on että rintojen koko ei vaikuta maidon määrään. Pienetkin rinnat voi tuottaa enemmän maitoa kuin jumbo kokoiset  :jepso: Turhaa tietoa,mutta tiedättepä tästä eteenpäin  ::hihsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Kastori

niinno.. luonnon tapa kompensoida heikkoa tuotantoa on kasvattaa kokoa ja näin lienee myös rinnoissa. vertauskohtana pienet pallit tuottaa suhteessa enemmän pikkuveitikoita kuin isot..

Kalikka

Kaikki on suhteellista. Luulis rintarauhasten koon olevan suoraan verrannollinen niiden tuottamaan maidon määrään? Kuitenkaan rauhasen koko ei ole suoraan suhtteessa rintojen kokoon, mitä nyt kovin isot rauhaset eivät pieniin tisseihin mahdu. Mutta isoissa tisseissä voi olla pienet rauhaset.

Miltäs toi tuntuis ajattelumallina?

Kastori

no toi mun juttu ihan periaatteena.. siihen kun lisätään perintö- ja ulkoiset tekijät niin löytyy joka kokoa ja näköä..

Poslari

Quote from: Kalikka on Sun 23.04.2006 00:09:00 (UTC+0300)
Kaikki on suhteellista. Luulis rintarauhasten koon olevan suoraan verrannollinen niiden tuottamaan maidon määrään? Kuitenkaan rauhasen koko ei ole suoraan suhtteessa rintojen kokoon, mitä nyt kovin isot rauhaset eivät pieniin tisseihin mahdu. Mutta isoissa tisseissä voi olla pienet rauhaset.

Miltäs toi tuntuis ajattelumallina?
Eihän kalun loollakaan ole niin väliä!Tuollaisella vehkeellä kuin sä mainostat pitäis olla jälkikasvua maa täynnä.Tälläisella nysällä kuin mulla ei pitäis saada mitään aikaan,mutta muntytär hyppäs yhden luokan yli ettei vaan olis käynyt koulu liian helpoks ja tämä tehtiin kaikkien sääntöjen mukaan.
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Kalikka

??? Mistä moinen aggressio???

Pointti 1. oli, että rauhasten koko vaikuttaa siihen, paljonko sieltä maitoa tulee tai varastoituu.

Pointti 2. pieniin rintoihin ei suuret rauhaset mahdu

Pointti 3. suurissa rinnoissa ei ole välttämättä isot rauhaset.

Ja sä rupeet jostain kaluista tohon sävyy vauhkoo.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview