News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Spotify

Started by peter, Fri 20.03.2009 16:29:26 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tieko

no siitähän se on, ei raamatussa ole tollasta kohtaa niin ei voi olla uskonnollisuudestakaan kyse
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

The Änes

Quote from: Diego on Thu 03.09.2009 19:06:28 (UTC+0300)
no siitähän se on, ei raamatussa ole tollasta kohtaa niin ei voi olla uskonnollisuudestakaan kyse
Ihan sama onko tai ei, mutta voisin vaikka väittää että 95% tuon lauseen lausuneista/kirjottaneista on sen kuullut Pulp Fictionista :kahvi:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Josse

Quote from: Kastori on Thu 03.09.2009 18:52:34 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Thu 03.09.2009 11:27:05 (UTC+0300)
Jösse Kasse. Sie menit tekemään triidin jo olemassa olevasta aiheesta  ::osmoke Ei ole todellista tältä pilkunpanijoiden kuninkaalta  :psp: Nooh.. sattuuhan sitä parhaillekki  :psp:

Toivottavasti Kasse ei vaan tekis itelleen mitään tämän jälkeen  :parku:
Foorumin haku ei hakusanalla "spotify" löytänyt mitään joten jouduin sen hetkiseen informaatioon luottamaan..  :nykytaide:

Quote from: Tuomari on Thu 03.09.2009 13:51:33 (UTC+0300)
Minuakin kyllä hieman pelotti toteuttaa tämä  ::osmoke

Quote from: D-ude on Thu 03.09.2009 13:52:26 (UTC+0300)
Odottellaan kassen raivoa. Ota siltä miinustilin avain pois.  ::osmoke
blaa blaa blaa
google translate:

Polku vanhurskas vaivaa kaikkien osapuolten kanssa inequites on itsekäs ja tyranniasta pahan miehiä. Siunattu olkoon hän, joka nimissä rakkautta ja hyvää tahtoa sheppards heikko laakson läpi pimeyden, hän todella on hänen veljensä pitäjän ja Hae kadonneista lapsista. Ja minä iskee alas sinulle erittäin runsaana ja raivoisaa vihaa niitä, jotka yrittävät myrkyttää ja tuhota veljeni. Ja tiedät nimeni on Herra, kun makasin minun koston Sinua
:blink:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Kastori

Kuittasitko MINUN kommenttini pelkällä "blaa blaa blaalla"  :prhn:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Kastori

Betonishamaani

Jaksaisikohan sitä tuota kokeilla tuolla kikkailulla  :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Kastori

on siitä hetkeksi iloa.. ja tietty joskus jos joku tuosta mainittee niin voi sitte ylimielisesti tokaista "ai nii se, on mulla ollu se jo vaikka kui kaua.."  :jepso:

Betonishamaani

Quote from: Kastori on Thu 03.09.2009 22:20:07 (UTC+0300)
on siitä hetkeksi iloa.. ja tietty joskus jos joku tuosta mainittee niin voi sitte ylimielisesti tokaista "ai nii se, on mulla ollu se jo vaikka kui kaua.."  :jepso:

Niin no joo, voi sanoa, että olen käyttänyt ennenkuin siitä tuli tällainen muoti-ilmiö. Ennen oli parempi  :drag:

Kastori

Quote from: Tuomari on Thu 03.09.2009 22:41:48 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 03.09.2009 22:20:07 (UTC+0300)

Niin no joo, voi sanoa, että olen käyttänyt ennenkuin siitä tuli tällainen muoti-ilmiö. Ennen oli parempi  :drag:
olet ytimessä.. :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview