News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Myötä- vai vastakarvaan?

Started by nyyyps, Wed 25.03.2009 20:14:27 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumpaan suuntaan höyläät?

Myötäkarvaan
Vastakarvaan
Kunhan huiskin

NaiNeN

Epilaattorilla sääret ja kainalot, paras mahdollinen vaihtoehto!
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Memme

Mä oon niin kipuherkkä etten epilaattoria varmana käytä  :nope:  Kuuluis vaan huutoa..
Eikä noiden karvojen ajelu ole niin ylivoimainen homma, ettenkö jaksais hyvälaatuisella höylällä niitä ottaa..

Kohta pitää rueta kasvattamaan jonkinlaista talviturkkia  :jepso:  Bikinirajat siistin talvellakin. Sitä ei koskaan tiedä että millon tulee käytyä tuossa kylpylä- hotellissa.

NaiNeN

Juu, kyl se epilaattori vaati vähän totuttelua, mutta jos tarpeeks usein ajelee niin kipua ei tunnu olleskaan.
Mut bikinirajaan ku oon kokeillu niin se on jo vähän liikaa  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Brooke

Quote from: NaiNeN on Wed 23.09.2009 13:57:36 (UTC+0300)
Juu, kyl se epilaattori vaati vähän totuttelua, mutta jos tarpeeks usein ajelee niin kipua ei tunnu olleskaan.
Mulle ei sekään  ::hihsmoke

NaiNeN

Quote from: Brooke on Wed 23.09.2009 14:52:19 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Wed 23.09.2009 13:57:36 (UTC+0300)
Mulle ei sekään  ::hihsmoke
No wau  :good:

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Jii

Lidlin kaksteränen on hiustenajeluun paras. Parranajossa sillä ei tee mitään ja parta ajetaankin Braunilla. :jees:

Milla Makia

Ostin jokunen vuosi takaperin epilaattorin, ettei kesällä tarvis joka toinen päivä höylätä koipia, mutta se oli niin hirveetä kidutusta etten oppinu sitä käyttämään.  :parku:

Höylällä hoitelen jalkakarvat vastakarvaan ja kainalokarvat ensin myötäkarvaan, sitten vastakarvaan. Alapää saa rehottaa tätä nykyä villinä viidakkona.  :jepso:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

=Siru=

Ihan miten vaan huiskin.En ole edes ajatellut et pimppi- kainalo- ja kinttukarvoilla  olis joku suunta  ::hihsmoke
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Kisu

Mä olen tiennyt, että suuntia on, en vain niistä välitä  :nopsu:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview