Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

• 3931 Vastauksia
  • 120009 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

*

Poissa nyyyps

• Työpaikan Timppa
  • Pakkohoitotapaus
  • *
  • 133100
  • neljäsluokkalainen
http://suomensomali.com/keskustelu.html?func=view&catid=10&id=3

Ehdotankin langan lukitsemista heti alkuunsa - jääköön linkki vain katsottavaksi ja jokaisen omaan pohdintaan. Tukiais- ja tissiposkikeskustelujen päälle ei kannata turhan tomerasti alkaa totuuksia laukoa maahanmuuttajien 'todellisesta luonteesta' ja 'siitä mitä ne oikeasti saavat aikaan'.

Jokaisesta asiasta kuitenkin on hyvä nähdä useampi puoli, jotta omaan ajatteluun ja omaan kantaansa saa syvyyttä.
Ei.

*

Poissa Thrash

• Apachen taidehomo
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 5114
  • Sukupuoli: Mies
 :lach:

*

Poissa Dimmu Burger

• Koukussa Apacheen
  • *
  • 17239
  • Ex-juoppo
No propaganda, never.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

*

Poissa peter

• Bittihippi
  • Ylläpipopää
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 47696
Ehdotus hylätty  :drag:

*

Poissa nyyyps

• Työpaikan Timppa
  • Pakkohoitotapaus
  • *
  • 133100
  • neljäsluokkalainen
Ehdotus hylätty  :drag:
No hyvänen aika! Tästähän saattaa vaikka syntyä keskustelua, joka syvästi järkyttää Astrid Thors -linjaisia. :shock:
Pitää se nyt kuitenkin asiallinen kunnia antaa Suomen talouden pelastajille. :jees:
Ei.

*

Poissa peter

• Bittihippi
  • Ylläpipopää
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 47696
Juu, viva la somalia  :drag:

*

Poissa nahkaparturi

• Misantrooppista
  • Ex-Henkilökuntaa
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 39697
  • Sisäpuoleltakin pääni on seksikäs
*viheltelee röllin tunnaria tätä lukiessa*
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

*

Poissa Señorita iCola

• Hijo de Puta
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 73265
Ahaa, vai talouden pelastaneet, selvä  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

*

Poissa Tieko

• Vuoden puunhalaaja
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 29703
  • Tu fui, ego eris
 :lach: on enpä tiennyt tuotakaan asiaa
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

*

Poissa The Änes

• Le d'Artagnan de coeur
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 53953
  • Rivitalossa asuu paskiainen
Kuulostaa aivan tosissaan kirjoittetulta asialta :jees:

:psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

*

Poissa Thrash

• Apachen taidehomo
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 5114
Ya all niggas postin in a troll thread!

*

Poissa DracMan

• Tuoretta lihaa
  • *
  • 78
  • Ei se aina ole niin vakavaa
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Kyllä minä hoidan! Ai minkä? Kaiken!

*

Poissa Arathon

• Härrasmies
  • Vakiohäirikkö
  • *
  • 8654
  • Credite posteri
Mielellään  :lach: Tyytyvät vaan vähempään.
Tule hyvä kakku.

*

Poissa Dimmu Burger

• Koukussa Apacheen
  • *
  • 17239
  • Ex-juoppo
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Mihin perustuu väite "suurimman osan"? Miksi aina valitetaan, että maahanmuuttajat saavat vain paskaduunit jos he tekevät niitä ihan mielellään? Ja toisaalta, kaikki maahanmuuttajat eivät tee paskaduuneja, ei edes suurin osa. Sulla on semmonen ongelma että niputat maahanmuuttajat yhteen kategoriaan, maahanmuuttajista kun löytyy aika monenlaista väkeä.

*

Poissa SirpaP

• Apassilla kuin kotonaan
  • *
  • 3103
  • Sukupuoli: Nainen

Mikä fakta...  En ole yhtään mamua nähnyt postiauton ratissa täällä  ja siivojatkin on ihan suomalaisia.  Toivottavasti sinun isänmaan toivon ei tarvitse koskaan "paskaduunin" alentua.  Joku roti, oikeasti   :nono:

*

Poissa =Lutris=

• Oman elämän macgyver
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 44442
 :think: Suomi tarvitsee ulkomaalaisia  :jees:, mutta kun tänne tulee vain ne, joita ei tarvita täällä eikä haluta tänne   :help:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

*

Memme

• Vieras
Viisainta on että en ainakaan ala kommentoimaan omia kantoja asiasta  :nope:  Eipähän kukaan pääse loukkaamaan (vai onkohan mulle jääny trauma jostain sen tapaisesta)  :think:

*

Poissa Atomisaattori

• Väsynyt
  • Modenraato
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 58615
  • Sosiaalisesti kömpelöhkö
"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

*

Poissa SirpaP

• Apassilla kuin kotonaan
  • *
  • 3103
  • Sukupuoli: Nainen
!Lainaus käyttäjältä: DracMan - tänään kello 14:27:11

Mikä fakta...  En ole yhtään mamua nähnyt postiauton ratissa täällä  ja siivojatkin on ihan suomalaisia.  Toivottavasti sinun isänmaan toivon ei tarvitse koskaan "paskaduunin" alentua.  Joku roti, oikeasti   nono "

Nyt täytyy tarkentaa, että en minä niitä savunahkoja tänne halua yhtään kappaletta (oli savun aste mikä tahansa), mutta en lähtisi mollaamaan em. töiden tekijöitä millään lailla, kyllä se siivooja on ihan yhtä arvokas duunari kuin massan paalaaja paperitehtaalla. Palkka on kyllä eri maailmasta.  

:kahvi:
« Viimeksi muokattu: Ma 13.07.2009 21:37:17 kirjoittanut SirpaP »

*

Poissa jta

• IHQ Vippi
  • Koukussa Apacheen
  • *
  • 46561

Nyt täytyy tarkentaa, että en minä niitä savunahkoja tänne halua yhtään kappaletta (oli savun aste mikä tahansa), mutta en lähtisi mollaamaan em. töiden tekijöitä millään lailla, kyllä se siivooja on ihan yhtä arvokas duunari kuin massan paalaaja paperitehtaalla. Palkka on kyllä eri maailmasta.  

:kahvi:
Tää on totta että kyllä siivoojiakin tarvitaan vaikka onkin hyvin aliarvostettu ala. Palkka hävyttömän pieni. Eli ei ihme toisaalta jos kukaan suomalainen ei oikein halua tuota työtä tehdä kun ei jää käteen juurikaan mitään palkasta.

http://osl.mbnet.fi                                                                 http://latushka.mbnet.fi

*

Poissa Dimmu Burger

• Koukussa Apacheen
  • *
  • 17239
  • Ex-juoppo
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Herrg%C3%A5rdenin+pit%C3%A4minen+rauhallisena+maksaa+miljoonia+Malm%C3%B6lle/1135247648742

Lisää Maahanmuuttajia Suomeenkin, niin saadaan omat ongelma ghetot  :jippii:
Pitäminen rauhallisena? Eikö tuo ole se paikka minne palokuntakaan ei mene pikkusten roskis- ja autopalojen takia ja jonne valkolaisille ei ole paljoa asiaa?

*

Poissa DracMan

• Tuoretta lihaa
  • *
  • 78
  • Ei se aina ole niin vakavaa

Mihin perustuu väite "suurimman osan"? Miksi aina valitetaan, että maahanmuuttajat saavat vain paskaduunit jos he tekevät niitä ihan mielellään? Ja toisaalta, kaikki maahanmuuttajat eivät tee paskaduuneja, ei edes suurin osa. Sulla on semmonen ongelma että niputat maahanmuuttajat yhteen kategoriaan, maahanmuuttajista kun löytyy aika monenlaista väkeä.

Olisi näköjään pitänyt tarkentaa tuo äskeinen viesti.

En väittänyt, että maahanmuuttajat tekevät vain ns. paskaduuneja, mutta luottaen omiin havaintoihini niin kyllä suurimman osan tekee joku maahanmuuttaja.

Enkä väheksy heitä. Itseasiassa työkavereinani on muutamia maahanmuuttajia ja ovat oikein mukavia ihmisiä.

Tosin joka kaupungissa on eri tilanne joten pyydän nyt anteeksi jos jotakin loukkasin tai aiheutin ylimääräistä vereenpainen nousua jollekkin edellisellä viestilläni!
Kyllä minä hoidan! Ai minkä? Kaiken!

*

Poissa nyyyps

• Työpaikan Timppa
  • Pakkohoitotapaus
  • *
  • 133100
  • neljäsluokkalainen
Monta kertaa olen kyllä ihan "kotoperäisessä" kansassa nähny mentaliteettiä "mä en tommoseen hommaan ala, mullon sentään se ja se ja se tutkinto". Sitä ku pitäis päästä samantien johtoportaaseen töihin ku on mistä tahansa ammatista tutkinto. Ja ku nuori sankari valmistuu alalle, jolla työvoimasta on ylitarjontaa, joutuu väkisinki ettimään töitä oman alan ulkopuolelta, jos meinaa työllistyä. Mutta "vittumä ala mitään siivoojaksi, mullon tradenomin paperit".
Ei.

*

Poissa Lexa

• Server Admin
  • Ylläpipopää
  • Vieroituksen tarpeessa
  • *
  • 65135
  • Sqrt(-1) love you.
    • Twitter
    • Facebook
    • Google+
    • Youtube
    • KilpinenOnline

Suurin osa siivoojista, bussikuskeista, ja postin työntekijöistä on kyllä edelleen ihan suomalaisia. :think:
Ja kyllä tommosiin hommiin aina löytyy suomalaisiakin, varsinkin nykyään kun työt voi olla hiukan kiven alla muutenkin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

Bloody Mary, Full of Vodka. Blessed Are You Among Cocktails.
Pray For Me Now, At The Hour of My Death - Which I Hope Is Soon.
Amen.

*

Poissa nyyyps

• Työpaikan Timppa
  • Pakkohoitotapaus
  • *
  • 133100
  • neljäsluokkalainen

Suurin osa siivoojista, bussikuskeista, ja postin työntekijöistä on kyllä edelleen ihan suomalaisia. :think:
Ja kyllä tommosiin hommiin aina löytyy suomalaisiakin, varsinkin nykyään kun työt voi olla hiukan kiven alla muutenkin.
Mutta nuihin hommiin löytyy niitäki "olen sentään rimaa hipoen insinööriksi valmistunu, en ota töitä alle koulutukseni" :think:
Ei.