News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

paavo

Onhan sitä jotkut yrittäneet ristiretkillänsä ::hihsmoke
Voi perkele kun maailma olisi kuin mun pentuna ollessa, kylmä sota ei haitannut eloa ja mustat oli neekereitä joita sai rehellisesti ihmetellä.
Lähikaupasta sai makkaroiden kantapaloja halvemmalla ja kaveriksi Trip...mitään ei pistetty turhaan muvipussiin tai pakattu älyttömästi.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Pezhman Ahmadi
HEI NYT OIKEESTI!!!! Kuulin meidän himan parvekkeen alta hirveen melun menin parvekkeelle ja huomasin siinä seisoo 5 ulkmoaalaista poika ja yks Suomalainen iältään 9v. Toinen ulkomaalaisesta koko ajan sano kovaan ääneen toi haukku sua neekeriks ja raukka Suomalainen pikku poika koko ajan sano en oo sanonnu. Me ollaan kavereita en oo mikään rasisti! Muut koko ajan yllytti toista et se kävisi sen Suomalaisen kimppuun! Avasin ikkunan ja huusin pojille nyt lopettakaa. Pikku Suomalainen kundi oli itku kurkussa ja sano et mä en oo koskaan haukku mun kavereita neekeriks! Sit yks niistä sano mun kuuleen Suomalaiselle pojalle nooh kyl sä vielä saat turpaas! Suomalinen kundi kysyi miks ja vastaus oli et kun on kiva hakata Suomalaisia???? Kävin hakemassa takin ja juoksin et saan pojat kii jotta pääsisin juttelee heidän kanssa tästä! Mut kun näkivät et mä tulin kaikki lähti juoksemaan ja Suomalainen jäi vaan seisoo paikalleen. Juttelin pojan kanssa ja sanoin et mä voin saattaa sua kotia. Kun lähettiin pojan kanssa kävelee hänellä alko tulee tippa linssiin et hän pitää kaikkia kaverina mutta häntä syrjitään koska hän on Suomalainen?????!!!!!! TÄHÄNKÖ TÄÄ ON MENNYT? Ulkomaalaiset vanhemmat oletteko koskaan näyttäneet tai kertoneet teidän lapsellenne mitäs jos he asuisivat siellä mistä ovat lähtösin ja mitkä olosuhteet siellä on?? Säälittävää todella säälittävää!!!

=Juku=

paavo

Milanon liepeillä sijaitsevan Motta Viscontin kunnanvaltuutetun Facebook-kirjoitukset ovat päätyneet valtakunnalliseen mediaan Italiassa.

- Kun koiraroudissakin on aggressiivisempia rotuja, miksi emme myöntäisi, että romanit ovat taipuvaisempia tiettyihin rikoksiin kuin muut ihmiset, kirjoitti keskustaoikeiston listoilta sitoutumattomana valittu 30-vuotias naisvaltuutettu FB-päivityksessään. Hän viittasi lähinnä varasteluun, jonka uhriksi hänen tuttunsa olivat joutuneet.

- Valvontakameroiden kuvat ovat tarpeen, että näitä äpäriä saadaan rangaistua, hän jatkoi.

- Heidät pitäisi laittaa uuniin. Annan ravintolani käyttöön. Jos näette omituista savua piipustani, älkää olko huolissanne, valtuutettu tykitti sanomalehti Corriere della Seran mukaan.

Vasemmisto-opposition edustajat vaativat valtuutetun eroa. Tämä kuitenkin ilmoitti, ettei hänellä ole sellaisia aikomuksia ensinkään.

Kohu on edennyt Italian kansanedustuslaitokseen saakka, ja vasemmisto on vaatinut varapääministeri, sisäministeri Angelino Alfanoa puuttumaan asiaan.

=Juku=

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview