News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

Quote from: omglolnoob on Mon 18.05.2009 14:42:13 (UTC+0300)
Ja minä luulin, että minä olin pahasti harhainen ja kuutamolla, kun eron jälkeen pelkäsin humalaisia. :lach: :lach:

Jos vain tietäisin ihmisen irlissä, ohjauttaisin hoitoon, nuo harhaluulot ovat pahoja.
En tahdo lukea uutisotsikoita siitä, että aikuinen mies karkasi ohikulkevien lasten kimppuun kun luuli näitä supon agenteiksi. :kahvi:

Quote from: Liekki on Mon 18.05.2009 14:40:54 (UTC+0300)
Hokasin just  :blink:

Kaikki jotka tinkaavat Artzin kanssa tai ovat muuten vaan älypään ajatuksia vastaan, ovat automaattisesti Supon gangsta-agentteja   :jippii:
Meillä on hyvät palkat ja kerran vuodessa loma vapaavalintaisessa ulkomaankohteessa. Tule mukaan suporinkiin.
Missä saa ilmoittauttaua  :bounce:

Quote from: --Jarre-- on Mon 18.05.2009 14:45:07 (UTC+0300)
Quote from: per.saukko on Mon 18.05.2009 14:42:23 (UTC+0300)

:think:  Ei tuo ihmisen vuosittainen säteilyannos ole minun tietääkseni kasvamassa. Ei ole osunut silmään juttua, missä selitettäisiin säteilyannoksen mahdollisen kasvun syy   :drag:
Samaa tietoa olen itsekin saanut, melko samana pysyy, pikkuista kasvua on olemassa, mutta johtuu myös muistakin jutuista...esim radonnista sun muista  :jepso:
Supo piilottanut salaisiin kansioihinsa, jotka on vuokrattu Area51:destä  ::smoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Pistin puutaheinääpuolelle oman langan supolaisten sisäpiirikeskusteluille!
Sinne vain valtionsalaisuuksia jakamaan!
Kerskutaan yhdessä, mihin edustustiliä tänään käytimme!
:huraa:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Poslari

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Mon 18.05.2009 13:43:07 (UTC+0300)
Quote from: maija on Mon 18.05.2009 13:08:42 (UTC+0300)
Kyllä mun Olkiluodossa töissä jo vuosia käyneet tutut ( ja heitä on monta), ovat ihan normaaleja terveitä kansalaisia  :kahvi:

Aha, eli viskasitte sen "herbbeisimmän" suunaukojamiliisinne vähän jäähtyyn? HYVÄ!

Ja panitte naaraamman kehiin, jottei olis niin "tykinruokaisaa!?")

Ei minua kukaan ole jäähylle laittanut!Teen vain normaalia päivätyötäni kaltaistesi kanssa.Jonkun pitää heitäkin hoitaa!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

nyyyps

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Mon 18.05.2009 13:43:07 (UTC+0300)
Kyllä mun Olkiluodossa töissä jo vuosia käyneet tutut ( ja heitä on monta), ovat ihan normaaleja terveitä kansalaisia  :kahvi:

Aha, eli viskasitte sen "herbbeisimmän" suunaukojamiliisinne vähän jäähtyyn? HYVÄ!

Ja panitte naaraamman kehiin, jottei olis niin "tykinruokaisaa!?")
Kappas tosiaan.
Minusta nyt vain tuntuu, että foorumilla keskustelevilla ihmisillä on kovasti muutakin elämään kuin istua foorumilla. Monella on perhe, töitä, harrastuksia, ja saattavatpa vielä nukkuakin toisinaan.

Jos joku menee offline-tilaan, se tuskin menee mistään muusta syystä kuin että nyt on jotain muuta hommaa - kenen pitää ruokkia muksut, kenen itsensä, ja kenen pitää mennä töihin. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

Arathon

Te vääräoppiset SUPOlaiset! Artolla on salattua tietoa, jota havittelette, ruojat!
Tule hyvä kakku.

nyyyps

Quote from: Arathon on Mon 18.05.2009 15:12:38 (UTC+0300)
Te vääräoppiset SUPOlaiset! Artolla on salattua tietoa, jota havittelette, ruojat!
Onpa hyvä, ettei kerro tänne niitä, muutenhan me saatettais vahingossa vaikka lukea ne. :jees:

Atomisaattori

Quote from: Arathon on Mon 18.05.2009 15:12:38 (UTC+0300)
Kyllähän Me täällä norsunluu tornissa tiedetään A S I O D E N oikea laita :nykytaide::nykytaide::nykytaide:
Lähetämme vain Betasoihtupilviä nettifoorumeihin, ettei kukaan paljasta likaista salaisuutta !!!!one

Tieko

:lach: viikonlopun olin pois niin mikään ei ole muuttunut, lääkkeitään arto ei edelleenkään ota ja muut vaan nauraa paskasesti päälle.... oikein  ::hihsmoke
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

maija

Kumma juttu muuten, että ainoa jonka aivotoiminnan tää ylenmääräinen säteily ilmiselvästi on pilannut, on "säteilyasiantuntijamme" Arto   :think: :think:

Toistan kantani  :kahvi: Arton korvien välissä on beetasoihdun aiheuttama paloaukko  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview