News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Quote from: --Jarre-- on Mon 18.05.2009 13:09:10 (UTC+0300)
Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Mon 18.05.2009 12:48:08 (UTC+0300)
Vesa Noroviidan Hesingin mielenosoituslausunto viikolla 17, 2009

"Minulla on tässä kädessäni Otavan iso ensyklobedia, numero 17. Sen sivu 6869. Sielä kerrotaan vuoden 1978 yleiseksi globaaliksi taustasäteilyutasoksi 2,2mSv!"
Tämä tarkoittaa, että vuoteen 2009 mennessä taustasäteilyn taso on sieltä noussut räjähdysmäisen nopeasti 6mSv tasoon. 2,72 kertaiseksi. Tuplautuen liki kerran kymmenessä vuodessa.

Hassua että kun säteilyä mitataan eri aineista vedestä, maaperästä yms niin tätä sun mainitsemaan poistoa ei näy missään...huomaa nyt arto että kun mitataan arvoja jotka on luokkaa mikrosieverttiä per tunti ei tuollaista 2 millisievertin poistoa voi tehdä etukäteen... ::nsmoke
Sitäpaitsi kun siellä tutkitaan taustasäteilyä ,ei sieltä poisteta kuin radon korjaus...se ei vielä vaikuta ydinvoiman aihuettamaan säteilyn määrään  :kahvi:
Carpe Natem

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: Styrge on Sun 17.05.2009 22:26:59 (UTC+0300)
Joo, on ne vähän isommat foorumit joissa helikoptereilla lennellään. Ei Arto tätä foorumia niillä pahimmilla poliisikeskiöillä tarkoitakaan. Päinvastoin, meitähän pyydettiin vähän esiintymään mutta ei se tarkoita, että imarreltuna nöyristelisimme. Kaikkea aika uskomatonta on tapahtunut ja niitä rapatessa roiskuu.
Ydinvoima on tietenkin globaali riski, pinkki on vaan sieltä lähtöisin. Oleellista tosiaan onkin, näyttikö iltarusko tosiaan tuolta jo lapsena? Eipä näy valokuvista vastaavia ei... Näyttikö taivas tuolta edes viisi vuotta sitten? No, pistäkää ainakin nykytilanne mieleen ja katsokaa muutamien kuukausien päästä!
[/quote]

Styrge tapansa mukaan oikeessa Ossetiassa nyte näissä ydinkommenteissaan! :nykytaide:

Haluan muutamia täsmennyksiä. 1960-luvuilla kun tehtiin KANSAINVÄLINEN ilmakehän ydinasekielto oli sattunut seuraavaa:

A/ Maailmalla oli tehty n. 4 000<kpl avotaivaan ydinasekoetta PUTKEEN!

B/USA oli paukautanut päälle kaikkien RIEMUKSI vetypommilla mm. koko Van Allenin yläavaruuden PASKAKSI ja tipauttanut mitä lie 2/3 (Tapaus telstar,)maailman sateliiteista ydinionisaation jälkihehkullaan!

C/ CCCP oli pistänyt kahvipuiksi mm. Novaja Zemjan maailman suurimmalla ydinaseella avotaivaalla IKINÄ! 22% typpikehän kynnysreaktiotodennäköisyys tässä tilanteesa pani mm. australialaisen kaverin silloisten lampaitten maksanäytteitten tulosten osoittamana, että maailma jo seuraavalla ydinasekokeella räjäyttää itsensä typpikehän kynnysreaktioilla ja yli-ionisaatiopalamisillaan!

Niin silloin muuten tausta oli 1940-luvun tasoista 0,6mSv suorastaan HETKESSÄ RÄJÄHTÄNYT uskomattomiin tuplaansa 1,2mSv. Taso sai maailman maat paniiki-istuntoon ja laki 81962) kielsi ydinkokeet alle 1 000m syvyyksiin! Ja ihme kyllä sitä myös NOUDATETTIIN!
Eli 1960-luvulla Suomessa pooimiehiä kuoli mystisiin "punalumiin" kymmenittäin. Olen kaverin kanssa keskustellut. Joka jäi AINOANA henkiin 12 poromiehen itärajan reissuilta silloin! Muut kuoli tosiaan "punalumeen"!

Eli nyt on tosiaan kuulunut, että JO SILLOIN oli muutamia vuosia taivaat bsygedeelisen pinkkeinä! Suomi 24 paskafoorumilla kaveri sanoi NÄHNEENSÄ isän ottamia tällaisia kuvia. Kun pyysin julkaisemaan. SUPO-peloteltuna ei ikinä uskaltanut. Joo välillä 1970-luvulla tilanne sitten rauhoittui pinkkitaivaineen. Mutta NYT on taas taustamme 6mSv ylityksissä ja pahenee toki hetki hetkeltä KOHTALOKKAASEEN ylikriittiseen TYPPIKEHÄREAKTIOONSA!. . .
Sanoo Einsterin ja hän tunnetusti näistä kyllä tietää! :help: :help: :help: :bounce: :help:

Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Quote from: maija on Mon 18.05.2009 13:08:42 (UTC+0300)
Kyllä mun Olkiluodossa töissä jo vuosia käyneet tutut ( ja heitä on monta), ovat ihan normaaleja terveitä kansalaisia  :kahvi:

Aha, eli viskasitte sen "herbbeisimmän" suunaukojamiliisinne vähän jäähtyyn? HYVÄ!

Ja panitte naaraamman kehiin, jottei olis niin "tykinruokaisaa!?")

Voisitko sittten kun laulukuoroon tosiaan lähdit SELITTÄÄ meille miten IHMEESSÄ taustasäteilymme on KIISTATTA 3-kertaistunut noista tietosanakirja-ajoista?

Nimittäin:

A/ Aiemmin tausttamme tuplanneita ydinkokeita ILMAKEHÄSSÄ EI 1962 JÄLKEEN OLA TEHTY!

B/Itse asiassa ei EDES NOITA MAANALAISIA pitkiin aikoihin!

C/ Luonnon säteilytaso ei toki "itsekseen" muutu LAINKAAN! Vaan puoliintuu alati! Samoin mm. lääketieteelliset röntgenmäärät suorastaan romahtaa. Ikäänkuin hauskasti taustalla myös Tshernojen, kuin mm. ydinkokeitten vuosikymmenten takaiset synnit T½- puolittuu! Laskeeko taustamme näin? PASKAT kun nousee LOGARITMISESTI ALATI KASAN TUHOKAUHUKSI!!!

D/ Mitä meille sitten JÄÄ? Einsteinin 1955 varoittaneet ikuisten säteilyenergioiden ja Jauhon ikuiset säteilyfotonipäästöt SIVIILIYDINVOIMALOISTA!. . .!! Joita olemme Styrgen kanssa kvanttifyysikkametodein selitelleet, että paremmin kuin onnistuneesti kuvannut, että ionicathreita myöten osoittaneet meille kaikille PÄÄSYYKSI!! SUPO puolestanne loputtomilla solvailuillanne, nettihäirinnöillänne osoitatte koko kansalle, ettette kertakaikkiaan VOI MITÄÄn TOTUUDELLE, SE VAAN JYRÄYTTÄÄ MAAILMALLE TIETOVIISAUKSIAAN! Vaikka ydinsikaraha korruptoi ja käy hyvin pyydykseen, niin totuus se vaan etenee kansan riveihin! :locked:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Jarre

Kyllä, ydinkokeita ovat maailman suurvallat tehneet sopimuksen jälkeenkin, mutta mutta....itse en löydä todisteita tuosta mainitsemastasi yli 6mSv:n taustasäteilystä....enkä myöskään siitä väittämästäsi 2 mSv:n poistosta.... :kahvi:

Noh...tässä kuva

JA lähde (sivu 2):

http://www.stuk.fi/sateilytietoa/sateily_ymparistossa/radon/fi_FI/radon/_files/12222632510025340/default/sisailman_radon.pdf
Carpe Natem

Niin on se vaaan KUMMAA! Ettette sielä SUPO:ssa uskalla kysyä sitä -2mSv tiotuuspoistoa 1990-luvulla radonkorjausnimillä laillani SUORAAN STUK:lta?

On se vaan muuten KUMMAA, ettei STUK sitä tunke postiluukustannekaan?

Ja on SEKIN kummaa, että, vaikka asia on pienen soiton päässä, hasaatte neteissä tuntikausia todistaaksenne olemattomia kanssani! Tehdääs kuulkaasten niin, että ihan SUOSILLA K Y S Y T T E  nyt ONKO tuota täällä jo esitettyä ns."USA radonkorjauskäskyn  -2mSv" muutosta tehty vai ei!

(Ydinkokeita ILMAKEHÄSSÄ EI 1962 sopimusten jälkeen! Maan alla kyllä 1 000m määritysrajoille tuonne mitä lie -80 luvuille Ranskakin teki Mururoalla, jossa GB:n aluksen siitä tappaen upottivat. Mutta tän jo sanoin aiemmin. LISÄKSI 1000m maan alla on YLI TUPLA Posivaonkalopelleilyä syvempänä, joten itsepä olette niitä päästöttömiksi alati väittäneet! EI selitä taustakasvujen moninkertaistamista noi, EI!

PS. "Varoitukseksi," että on mulla tuo STUK:n julkaisuraporttikin TOKI tallella tietokannoissani! Mutta koskette sielä SUPO:ssa muutenKAAN totuudesta piittaa, niin satte nyt vaan vaivautua!. . .!! Olen meinaan JO senverran MONTA valhettanne polttanut tuhkaksi, että saatte niitä alkaa myös ITSE JULKISESTI POLTAMAAN, ja nöyrästi anteeksi pyytämään! :nykytaide:

Jarre

Laitoin kysymyksen sähköpostilomakkeella ja odottelen vastausta, voin sitten kertoa vastauksen sisällön ja laadun  ::hihsmoke

Ja sä voisit ihan oikeesti lopettaa tuon supo nimittelyn, tää väittely ja kirjoittelu on ihan kivaa, mutta en osaa arvostaa sun mielipiteitä täysille kun ne vilisee jatkuvia loukkauksia.... :kahvi:

Ja kaipaan edelleen lisää perusteluja, vaikka niistä sun arkistoista....luen mielellään, ja jos olet huomannut yritän itse myös perustella kantaani ja julkaista perusteita lähteinä... ::nsmoke
Carpe Natem

Atomisaattori

Hokasin just  :blink:

Kaikki jotka tinkaavat Artzin kanssa tai ovat muuten vaan älypään ajatuksia vastaan, ovat automaattisesti Supon gangsta-agentteja   :jippii:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Ja minä luulin, että minä olin pahasti harhainen ja kuutamolla, kun eron jälkeen pelkäsin humalaisia. :lach: :lach:

Jos vain tietäisin ihmisen irlissä, ohjauttaisin hoitoon, nuo harhaluulot ovat pahoja.
En tahdo lukea uutisotsikoita siitä, että aikuinen mies karkasi ohikulkevien lasten kimppuun kun luuli näitä supon agenteiksi. :kahvi:

Quote from: Liekki on Mon 18.05.2009 14:40:54 (UTC+0300)
Hokasin just  :blink:

Kaikki jotka tinkaavat Artzin kanssa tai ovat muuten vaan älypään ajatuksia vastaan, ovat automaattisesti Supon gangsta-agentteja   :jippii:
Meillä on hyvät palkat ja kerran vuodessa loma vapaavalintaisessa ulkomaankohteessa. Tule mukaan suporinkiin.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Quote from: --Jarre-- on Mon 18.05.2009 13:43:25 (UTC+0300)
Kyllä, ydinkokeita ovat maailman suurvallat tehneet sopimuksen jälkeenkin, mutta mutta....itse en löydä todisteita tuosta mainitsemastasi yli 6mSv:n taustasäteilystä....enkä myöskään siitä väittämästäsi 2 mSv:n poistosta.... :kahvi:

Noh...tässä kuva

JA lähde (sivu 2):

http://www.stuk.fi/sateilytietoa/sateily_ymparistossa/radon/fi_FI/radon/_files/12222632510025340/default/sisailman_radon.pdf

:think:  Ei tuo ihmisen vuosittainen säteilyannos ole minun tietääkseni kasvamassa. Ei ole osunut silmään juttua, missä selitettäisiin säteilyannoksen mahdollisen kasvun syy   :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Jarre

Quote from: per.saukko on Mon 18.05.2009 14:42:23 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Mon 18.05.2009 13:43:25 (UTC+0300)

Noh...tässä kuva

JA lähde (sivu 2):

:think:  Ei tuo ihmisen vuosittainen säteilyannos ole minun tietääkseni kasvamassa. Ei ole osunut silmään juttua, missä selitettäisiin säteilyannoksen mahdollisen kasvun syy   :drag:
Samaa tietoa olen itsekin saanut, melko samana pysyy, pikkuista kasvua on olemassa, mutta johtuu myös muistakin jutuista...esim radonnista sun muista  :jepso:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview