***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Quote from: --Jarre-- on Wed 06.05.2009 14:55:24 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Wed 06.05.2009 14:53:00 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Wed 06.05.2009 14:39:40 (UTC+0300)
Kysynpäs viisailta herroilta keskuudessamme, kuka todellisuudessa ampui JFK:n, missä on Hoffan ruumis, kuka aiheutti talouden taantuman ja miks vitussa kiskalta ei tahdo saada enää ostettua irttareita kappaleittain  :think:

Tämä on kyllä vakava yhteiskunnallinen ongelma  :sorry:
JFK;n ampui se joka piti kivääriä kädessään ampumahetkellä, hoffan ruumis on haudassa ja talouden taantuman aiheutti usan pankkiirit  :nykytaide:
Jäljelle jää siis tuo iänikuinen irttari-probleema  :sorry:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

kielibasa

Quote from: Liekki on Wed 06.05.2009 14:58:02 (UTC+0300)
Quote from: kielibasa on Wed 06.05.2009 14:41:50 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Wed 06.05.2009 14:37:44 (UTC+0300)
Quote from: LexA on Wed 06.05.2009 13:36:06 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Wed 06.05.2009 13:32:02 (UTC+0300)
3 mile island ??
http://en.wikipedia.org/wiki/Three_Mile_Island_accident
Kiitoksia :jepso:
Tuosta vissiin on tehty elokuva  :think:

Jepulis. Olisko ollut Kiina-ilmiø..?

Tuo 3-mile islandin onnettomuus oli esimerkki hysteriasta joka lahti kasista. Taisi olla niin etta helikopteri mittalaitteineen mittasi juuri radioaktiivisen paastopilven kohdalta ja tulos arvioitiin yleiseksi sateilytasoksi. Josta tuli siis moninkertainen todelliseen verrattuna. Lopulta The Governor taisi evakuoida koko alueen vaikkei siihen ollut syyta.
Tuon Wikin mukaan Kiina-ilmiö elokuva oli ilmestynyt juuri hetkeä aiemmin ja oli osallisena hysteriaan  :jees:
Jonkun elokuvan kuitenkin joskus nähnyt jossa "tositapahtumiin" perustuen käsiteltiin ydinonnettomuutta Jenkkilässä  :jees:

Jepulis. Aika huonoon saumaan tuli onnettomuus.  :jees:

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

D-ude

Quote from: Masa on Wed 06.05.2009 14:37:44 (UTC+0300)
Jätkät on saatana jo ratkaisseet WTC-arvoituksenkin  :shock:

WTC snow miniature demolition
Tässä olen samaa mieltä. WTC otettiin alas hallituksen toimesta räjäyttämällä ja takana on paljon sellaista, mitä ei kerrota kansalle.  :jees:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

peter

Quote from: D-ude on Wed 06.05.2009 15:04:36 (UTC+0300)

Tässä olen samaa mieltä. WTC otettiin alas hallituksen toimesta räjäyttämällä ja takana on paljon sellaista, mitä ei kerrota kansalle.  :jees:
Obama soitti mulle juuri ja sanoi ettei tästä saisi puhua  :sorry:

D-ude

Quote from: peter on Wed 06.05.2009 15:07:14 (UTC+0300)

Olipa sillä sinun pullolla tehoa.. EI SE OBAMA OSAA SUOMEA  :facepalm:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

Jep. :jees: Tuossa sotkussa on oikeasti paljon mätää...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

peter

Quote from: D-ude on Wed 06.05.2009 15:08:19 (UTC+0300)
Quote from: peter on Wed 06.05.2009 15:07:14 (UTC+0300)

Olipa sillä sinun pullolla tehoa.. EI SE OBAMA OSAA SUOMEA  :facepalm:
Vahvaa olutta  :crazy:

TV:stä tuttu Arto.

Nykyisen taloutemme taantuman aiheutti muuten USA MIT 1988 julkaisema tieto siitä, että maailman 440 ydintiinua muutuvat energianegatiivisiksi 2008. Kun Maailman keskimääräinen uraanin varanto on muuttunut tuplasti energianegatiiviseksi! (30%>0,3% 0-raja. Nyt enää 0,15%!)

Ja kun samaan syssyyn EU:n Cern totesi OL-3 tyyppisen plutoniumpolttolaitoksen laaserisotooppisaannon  90% ennakoinnin ydinherrojemme kauhuksi romahtaneen 11% pellelukuun. itse asiassa tämä tieto lienee maailman kaikkienaikojen jyrkimmin toimineen laman keskeinen moottori! Plutoniumtalouden mentyä näin maailman ydinvoimaloille ei ole MITÄÄN energiafunktiota enää1 vain ja ainoastaan energialoisioiden ja asetuotannon funktio!

Mm. tämän todettuaan EU julisti KAIKKI uraanikaivostn energiataseet salaisiksi syksyllä 2008 julistamallaan lakirunnouksellaan. Samalla poistettiin MYÖS uraanikaivosten CO2 kiintiötonnistot valtioslaisuuksiksi! Itse siassa paniikkiteko, joka suorastaan räjäytti tämän takia nähdysti laman pohjamutiinsa. Obama on määrätietoisena antanut nämä tajutessaan VAIN ydinkielteisiä kommenttejaan syystä. Kysyttävää? :nykytaide: :nykytaide: :nykytaide:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview