News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Toinen asia mikä pikkuisen syö Arton uskottavuutta on Arton osakkuus energiaa tarjoavassa yhtiössä, joka tuottaa energiansa vesivoimalla. Kilpailijana kukas muukaan taho kuin muut enrgia yhtiöt, ydinvoima mukaan luettuna.
Carpe Natem

Masa

Arto on Hearpediassa  :jees:

http://www.hear.fi/pedia/Arto_Lauri

Arto on myös innokkaasti ajanut asiaansa TEM:missä

http://www.tem.fi/haku?searchterms=arto

Arto myös huolehtii vesivoimalaitoksen ylläpidosta ja Pdf:n sivulla 9: Vuoden 1995 jälkeen jo yli 10 miljoonaa kilowattituntia, myhäilee Lapijoen Sähkö Oy:n osakas Arto Lauri tyytyväisenä. .

http://www.vsvoy.fi/attachment.asp?Section=5679&Item=12189
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

The Änes

Stryrge kirjoittaakin huomattavasti asiallisemmin ja tyylillä jota jaksaa lukea :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

peter

Artolla taitaakin olla oma lehmä ojassa. Mikäpäs sen sopivampaa kuin mollata oman yrityksensä kilpailijaa.  :toktok:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Diver

Quote from: Tuomari on Fri 08.05.2009 11:36:25 (UTC+0300)
No niin alkaa mosaiikin palaset loksahtelemaan paikalleen  ::hihsmoke
Ne on yleensä matossa valmiina paikoillaan :drag:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: Styrge on Fri 08.05.2009 04:02:46 (UTC+0300)
Kuulkaas tyyli on eikä muutu! Ne jotka haluavat tietää mistä on kyse joutuvat jatkossakin seikkailemaan verbaaliviidakossa. Voitte uskoa, että virallisia tahoja, ja muita joille tämä kuuluu, on lähestytty, mutta laihoin tuloksin. Eli täytyykin saada aikaan kunnon härdelli!
Rempseä tykitys on vaan sitä parempi, kun takana on top-1 ydintietäjä! Vähän samanlaista yritystä:
http://www.youtube.com/v/O6oGoYb_y8Q
Sitten asiallisuutta haluaville kivenkovaa faktaa taustasäteilyn kasvusta äärimmilleen tiivistettynä:
http://www.youtube.com/v/ePNOy0RmMT8
Styrge sanoo tässä tapansa mukaan kaiken oleellisimman. Emme tosiaan ole MYYMÄSSÄ MITÄÄN! Vaan pelastamassa maailmaa VARMALTA ydinkuolemaltaan! Jos maailma vaan enää on riitävän "fiksu" siihen!

Tyyli, toki pysyy. Ketä ei juttuni nykylingossaan kiinnosta liian rehtinä, syväluotaavan ammattilaisena. Saa materiaalia samasta aiheesta oivalliselta Styrgeltä, hiukan eri tyyliin tykitettynä. Ei tässä järjestelyssämme pitäisi olla senpyöreänpöydän outoutta kelleen?)

Mitä tulee muihin täällä esitettyihin vihjailuihin niin niistä vaikka seuraavaa:

A/ Kun puhutaan foorumeissa, lehdistöissä VAIHTOEHTOISESTA ydinenergian korvamismuodoista. AINA keskeisin sanoma on ollut, että NÄYTÄ miten kuuluisi toimia, äläkä länkytä pelkkää suutasi?!

B/ JUURI NÄINHÄN MINÄ TOIMIN! Tavalla joka jää muille silkoiksi märiksi unelmiksi! Minulla on maamme tasoikkain konkreettinen malli, miten aitoa A1 ekoenergiaa saattaa yksittäiskansalainen tehdä! Aina sanotaan, ettei ekoenergia ole KAUPALLISESTI KANNATTAVAA! . PASKAT, kateellisten määrästä päätellen on vallan H E M M E T I N  toimivaa!  :lach: Jossei kelpaa, niin eipä ole MINUN haukotukseni. ::hihsmoke Minä voin painaa pään tyynylleni tietoisena siitä, että olen enemmän kuin OMAN OSANI TEHNYT! :good: MINUN ekologinen jalanjälkeni on komistus Suomen tilastoissa nyt ja A I N A ! (Onko SINUN!?) . . :think: :think: :think: .!

C/ Kun olin TVO:n palvelusorjana jo alkuvuosista päässyt perille siitä miten suunnaton ekokatastrofi, valhekupla ja massamurhakoneisto ydinvoima on. Niin en TAATUSTI sellaista voi katsoa sivusta enää, jos on omatunto! Monelle ydinmilitaarille tämäkään ei näy kelpaavan. Sou? Mitä se minua haittaa vaikkei kateellisille ja TYHMILLE tusinaydininsunpenteleille ja heidän persvakoaan nuoleville korruptiokärttäjämiliiseille sovikkaan?! :hahaa: :hahaa:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Tanjii

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview