News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

***TV:stä tuttu Arto avohoidossa.

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 18:24:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:jepso: Tuli taas vedettyä perseet olalle ihan ilmatteeksi, kiitos siitä kuulunee ilmeisesti cia:lle ja suomalaiselle ydinkiimaporukalle by TVO...

Kiitän sinua oi arto suuri gurumme tästä suuresta illuusiosta jonka varassa me tavalliset kuolevaiset saamme hiukan silavaa leipämme päälle.

Voi kiitos arto ja styrge, te meidän kuolevaisten messiaat, jotka olette oman tulevaisuutenne vuoksemme uhranneet...

P.S.  tämä ei enää ollut edes mitään sarkasmia.
Tämä oli jo silkkaa vitt****a...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jomppa

sama vika..olen niin tuhannen päissäni ydinklingogen plus supon ja muun sekavan porukan rahoittamana :jepso:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.

nyyyps

MISSÄ ON MINUN LAHJUSTILIT! MIKSI MULLE EI OLE TULLU RAHAA!

Pistäisin elämän risaseksi saman tien ja kävisin ostamassa Mariannekarkkeja ja Dr pepperiä.
Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Fri 15.05.2009 19:36:40 (UTC+0300)

TYHMÄTudinklingonit (KUTEN AIEMMIN OLEN MAININNUT, ÄLÄ HAUKU TOISIA) , Styrge muuten KYLLÄ esitti asiallisesti miten ionicatsher juttunsa oikein kytki!

Kommenttinne ovat tietysti täysin asiaankuulumattomia, (TÄMÄ ON MUUTEN HYVÄ ARGUMENTTI SILLOIN KUN TAHTOO SIVUUTTAA YMPÄRISTÖN PAINOSTUKSEN ASIOIDEN SELVITTÄMISEKSI) turhia ja kaiken kukkuraksi ydinsikarahoitettuja! ONNEKSI OLEN SÄÄSTÄNY KUITIT NÄISTÄ, VOIN VÄHENTÄÄ NE VEROTUKSESSA JA HYÖTYÄ NIISTÄ KAKSI KERTAA)Styrgen keskeinen sanoma oli NIMENOMAAN TUULEN TUOMA KULKUIONISAATIOMUUTOS. JOKA OLI uskomattoman ISO! Näyittte sen todenneen ja SIKSI PANIKOITTE. (SE, ETTEI USKO HÖPÖHÖPÖJÄ EI TARKOITA PANIIKKIA. JOS JOKU TODENTAA JUMALAN OLEMASSAOLON EMPIIRISESTI, EN PANIKOI. JOS JOKU TODENTAA JÄNIKSENKÄPÄLÄN POSITIIVISEN VAIKUTUKSEN KENOARVONTAAN, EN PANIKOI. ENITENHÄN HIPPAVINKURAKOKEESSA MOITITTIIN PUUTTEITA, JOTKA EIVÄT TEE SIITÄ LUOTETTAVAA EMPIIRISTÄ HAVAINTOA. LAITAN TAIKANAPIN TAAKSE PIILOON ERÄITÄ EMPIIRISEN KOKEEN VAATIMUKSIA, JOTTA TIEDEYHTEISÖ SEN HYVÄKSYISI - LUE JA OPI.) :bounce: :lach:

STYRGELLÄ EI OLE MITÄÄN KORJATTAVAA! Ken muuta esittää kokeilkoon ITSE ja filmatkoon! :nykytaide: :nykytaide: (OLEN FILMANNUT LAKANOIDEN VÄLISSÄ IHAN TARPEEKSI, JA SEN LOPPUTULOKSET OVAT USKOTTAVAMPIA)

Lukeekohan arvon rakettitieteilijä nyt kommentteja asiattomasta käytöksestään, kun ne ovat kivan vihreitä. Ensin ajattelin punaista väriä, kun siitä näkyy tykkäävän, mutta ajattelin kokeilla jotain uutta. Tuo käpslokki tuntuu olevan jännä tehokeino - pitäisiköhän se ottaa oikein tavaksi kirjoitellessa.

Ja siitä empiirisestä tutkimuksesta:
Spoiler
Kokeen validius:

- Johtopäätösten validiteetti (conclusion validity):

• onhan käsittelyn ja havainnon välistä suhdetta koskeva päättely varma?
  • uhkia: käytetään tilastomenetelmää, joka ei sovellu kokeen tilanteeseen, mittaaminen suoritetaan huolimattomasti, koemateriaalit kohtelevat eri käsittelyjä epätasapuolisesti

- Sisäinen validiteetti (internal validity):

• onhan käsittelyn ja havainnon välinen suhde todella kausaalinen; eihän tulos voi johtua mistään kontrolloimattomasta tekijästä
  • ulkopuolisten haittatekijöiden poissulkeminen

- Konstruktion validiteetti (construct validity):

• mittaavathan kokeen käsittely ja havainto teorian käsittelemiä syytä ja seurausta
  • uhkia: teoriaa on vaikea muuntaa mitattaviksi arvoiksi, subjektiivisten mitta-asteikkojen käyttäminen, mittauksen liiallinen pelkistäminen, mittaus häiritsee mitattavaa

- Ulkoinen validiteetti (external validity):

• mihin tilanteisiin tulokset yleistyvät
  • uhkia: tavanomaisesta tilanteesta poikkeavat apuvälineet tai materiaalit (=ekologinen validiteetti), koehenkilöt tai ajankohta

Tämän pohjalta näin vappuhyrräkokeessa paljon puutteita.
Periaatteessa minun pitäisi mainita ne, mutta apassit ovat sen verran fiksuja, että ovat niitä itsekin jo esittäneet ja osaavat itse niitä löytää - itse kritiikin kohteelle kritiikkiä on turha esittää, koska se saa hysteerisen Supo valvoo -kohtauksen ja spämmää mikroaaltouunin suolia syövyttävästä vaikutuksesta.
[close]
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori

hysteerinen Supo-valvoo kohtaus  :lach:

Mulla on radiolähetin hampaassa ja Supo kuuntelee mitä puhun :psycho:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Quote from: Liekki on Sat 16.05.2009 10:00:46 (UTC+0300)

Joo ne kuuntelee sinua.
"Paneekse? Onko se panemassa? Hei jätkät tulkaa äkkiä kuunteleen, kohta se päästää taas sen hassun äänen ku se laukee." :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori

Quote from: omglolnoob on Sat 16.05.2009 10:15:19 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Sat 16.05.2009 10:00:46 (UTC+0300)

Joo ne kuuntelee sinua.
"Paneekse? Onko se panemassa? Hei jätkät tulkaa äkkiä kuunteleen, kohta se päästää taas sen hassun äänen ku se laukee." :psp:
:rofl:

Voi olla pojilla pidemmän päälle tylsää  :lach:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

TV:stä tuttu Arto.

"MINÄ USKON, kun NÄEN!"

Nyt ei voisi enää ydinaiheisiin liittyvien mystery Buffojen ratkomista
helpommaksi, viihdyttävämmäksi ja ennenkaikkea MUKAANSATEMPAAVAMMAKSI TEHDÄ!

Kopsaat vaan tämän kuvan tietokoneeseen:
http://kuvapilvi.fi/k/WZL.jpg

Asetat sen Windows Vistan peruskuvankorjausohjelmallesi. Ja kotona alkaa
innostavan kova koitos kuka löytää ekana ja ENNENKAIKEA MITÄ viestintää ja
kuvaa piilofotouksesta!

Rattoisia illanistujaisia toki työporukoilla, tai sitten KOKO perheen voimin
jatkettavaa. Näpsimällä ydinvoimalakuvia, tai miksei etsimällä samalla
selkeää loogisemmalla kuvankorjauksen metodilla vastaavia
tapahtumapöllähdyksiä niin maamme, kun miksei maailmankin ydinvoimalakuvista
lehdeistä, kirjoista ja neteistä! Ennenkaikkea (radio)aktiivista
uskaltautumista! Kun aihe on päivänpolttava ja etsityn löytäminen enemmän
kuin innostavaa KOKO PERHEELLE! Niin siitä vaan laajentamaan
kuvausharrastusta ENNEKOKEMATTOMAN JÄNNIIN SUUNTIIN. Parhaat " B-löydökset"
toki kaikkialle nettien ja lehtien palstoille meille KAIKLLE
keskusteltavaksi ja ihmeteltäviksi!)
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

peter

Mao

Näkyy ilman muokkaustakin :facepalm:

Totuus artosta
Savun hälvettyä tarkastan kytkennät.

nyyyps

Noh, kohta se tulee haukkumaan taas tyhmäksi, kun toiset ei jaksa kuunnella. :kahvi:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview