News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

nyyyps

Mulla on näköjään menny ajatus sekasin. Alun perin piti sanoa, että tämä Arto on jopa jännempi ku taannoinen Allo vs. Pasi. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

v8moottorisaha

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: omglolnoob on Wed 20.05.2009 17:23:12 (UTC+0300)
Mulla on näköjään menny ajatus sekasin. Alun perin piti sanoa, että tämä Arto on jopa jännempi ku taannoinen Allo vs. Pasi. :sorry:

No NYT se jyrähti oikeeseen seegeriiN! On mää tiätty tehotonkisempi kun joku "Allo"! :lach:

Toki MINÄ nyt nääKIN taustameret tiedän kanssa. Eli tässä viitataan varhaisemmalla keskiajalla tapahtuneeseen Sf.net/Finet maailman "radiotaistelujen" alkuhämäryyksien klassiktappeluksiin. Jota lisäkseni siis täällä taitaa pari kolme edes muistaa?

Olen tosiaan myös ITSE ns. "ÄLLÖallon" kanssa senverta ryynisesti ottanut tatamiyhteenlyöntiä. Että 10 bojoa Pasille ja vastalaariin ei latin latia! :drunk:

Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Josse

Ensimmäinen posti Artolta jonka jaksoinlukea kokonaan. Mitään en ymmärtänyt.  :jees:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Atomisaattori

Quote from: eipassaa on Fri 22.05.2009 22:09:01 (UTC+0300)
Ensimmäinen posti Artolta jonka jaksoinlukea kokonaan. Mitään en ymmärtänyt:jees:
Elä ole huolissasi, et ole ainoa  :friends:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.

jem

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: eipassaa on Fri 22.05.2009 22:09:01 (UTC+0300)
Ensimmäinen posti Artolta jonka jaksoinlukea kokonaan. Mitään en ymmärtänyt.  :jees:

Ymmärrän ämpärisesti, että kvanttiydinfyysikon giälisetsetit uppoo ohkaisemmin tavalliseen tusinaydininsuun.

Mut hei kulkaasten!. . .
Opiskelkaa l a i l l a n i   kun olkinuora naruksi, niin ehkä "jonain päivänä sanoistani" tajuatte MIKSI lapsenlapsenne kituu ydinvoimallanne leukemiasairaalan "lähtevienosastoilla?" :parku: :parku: :parku: :puke:
Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

Atomisaattori

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview