*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peter

The Änes

Ylipääjohtajanhan pitäisi olla vihatuin ja pelätyin, koska hän hallitsee rautaisella otteellaan ja ruoskii niitä jotka väärin tekevät :psp:
Oot ilmeisesti alkanu lipsumaan :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

peter

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

peter

v8moottorisaha

Quote from: Burz on Wed 27.05.2009 09:31:45 (UTC+0300)
Arto ei taida ymmärtää vittuilua eikä sarkasmia... putkiaivo perkele :kahvi:

tai sit se ymmärtää sitä varsin hyvin, alkaa nimittäin vähän siltä jo haiskahtamaan tää meininki :lach:

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

TV:stä tuttu Arto.

Quote from: peter on Wed 27.05.2009 12:30:43 (UTC+0300)
Samaa se emäntäkin sängyssä sanoo  :psp:

Öyh. . noin sano kuule samat "takasin", . . jos u s k a l l a t ! ::hihsmoke

No hei toisaalta mulle kertautui tänään yhtä ja toista mielenkintoista kummempaa tänneasti kerrotttavaa kanssa. Eli sen suuremmitta muttailuitta pämmästään kantoon tänne:
              ------------------
Tiedefoorumin satoa

Eli. . .? ?? ??!

27.05.2009 Suomi 24 kautta minulle tuli lyhyt ja ytimekäs ilmoitus tietokoneelleni:

"Kello 12:55 tänä päivänä SUPO on tehnyt päätöksen lakata nettisensurointisi."

Ja nyt sitten tosiaan KOKEILEN onko tämä maamme kattava päätös validinen. Huomaan kyllä, että tälläkin foorumilla on ilmassa enemmän kuin paniikinomainen tunnetunkulataus. JA SYYSTÄ!

-On kulunut tuskin muutamaa päivää siitä, kuin paljastuksistani hyllytetty, eli erotettu TVO:n tiedotuspäällikkö Anneli Nikula keräsi kimpsunsa ja kampsunsa ja lähti Olkiluodosta sanaa jättämättä.

-Fortumin Lilius niinikään hyllytettiin ydinturvarikospaljastusteni tiimoilta.

- Samoin Silminnäkijäraporttini ilmestymistä seuraavana päivänä jätti virkansa Posivan pääjohtaja Patrakka.

- Samalla kellonlyömällä myös MINUN TVOlainen pääjohtajani jätti eronanomuksensa, eikä ole näyttäytynyt niinikää TVO:n saarella!

Nyt herääkin muutama MIELENKIINTOINEN pikku kysymys! No ehkei ihan pikkuinenkaan, jos kerran sen tiimoilta hyllyyntyy kertaiskusta maamme tärkeimpien ydinyhtiöitten keskeiset johtajat toimenkuvani taustana.

A/ Mitä sellaista tietoa siis MINÄ kykenin tuomaan läpi maailman tiukimman SUPO/NSA ydinrikollismiliisiverkoston, että seuraus jäi KERRASTA MAAILMANHISTORIAAN! ?

Pikku vinkkinä LUKEKAA, LUKEKAA ja vielä kerran LUKEKAA niitä raportointejani mitä olen kynnet verillä latonut sitkeästi viimeiset 3<v. miliisirikollisten ohitse nettimaailmaan ydinrealista! Oikeesti NYT TEHDÄÄN HISTORIAA!!!!

Maailman ENSI-ILTA DOKUMENTTI siitä miten TVO:n syytämä pinkki beettasoihtu vasemmalta jyrää YLE antenimaadoitettuna säteilyään Eyrajoki kk kalmoksi. Loput säteilykertymät kulkeutuu TUHOISANA BEETTASOIHTUNA oikealle Tampereelle päin.

nyyyps

Tulisko uutisena, jos sanon, että Supo ei sensuroi sinua.

Mahdollisia puheita satunnaisten henkilöiden yhteydestä Supoon kutsutaan sarkasmiksi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview