*Bannipelto intiaanireservaatti!

Started by TV:stä tuttu Arto., Tue 12.05.2009 13:32:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

peter

Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 19:02:14 (UTC+0300)
Sanomalehissäki olen monta kertaa ollu. Telkkarista en tykkäis. Sinne joutuu meikkaamaan. :ras:
Huulipunaa koittivat tunkee.  :kerpele:

Jarre

iltalehden joku palsta missä ne kysyy kansalaisten syviltä riveiltä mielipiteitä kaikkeen hölmöön...siellä oon kerran sanonu että talvirengas kausi on ihan jees, mutta siinäki pitää omaa päätä käyttää  ::osmoke
Carpe Natem

Jarre

Quote from: peter on Wed 13.05.2009 19:04:11 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 19:02:14 (UTC+0300)
Sanomalehissäki olen monta kertaa ollu. Telkkarista en tykkäis. Sinne joutuu meikkaamaan. :ras:
Huulipunaa koittivat tunkee.  :kerpele:
Oliko väärä värisävy ku vastustelit  ::osmoke
Carpe Natem

peter

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

NYT HOKSIN!

Arto on kateellinen, ku se ei ole nähny minun tissikuvia, jotka on olleet interneteissä harvojen valittujen silmille! :umn:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Joo sen takia se tuota intiaanireservaatti juttua tuohon otsikkoon, luulee että vähemmistönä olis sosiaalisia etuja tissien muodossa  :psp:
Carpe Natem

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

nyyyps

Minä olen vähemmistömpää kansaa, EU:n alueen ainoaa elossa olevaa alkuperäistä alkuperäiskansaa. Siitäki pikku artsi on varmasti kovin kade.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Poslari

Quote from: TV:stä tuttu Arto. on Wed 13.05.2009 18:41:41 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 13.05.2009 14:44:48 (UTC+0300)
Vaikea laittaa teeveestä tuttua artoa banniin, kun en ole sattunut näkemään artoa teeveessä, se ohjelma meni sivu suun. Lisäksi, ei kerta kuuluisaa tee. On minunki sukua ollu telkkarissa. Ja ite olen ollu Lapin Radiossa vaan ei se minusta varhaiskasvatuksen tunnetuinta nimeä tee.

Kademieltä kaihertaa toki tietoisuus siitä, että olen jo nyt USEASTI esiintynyt niin Suomen, kuin jopa Japanin TV:ssä.

Parhaillaan musta rullaa kanssa puolisen tusina nettivideofoorumeissa myös. Tämä on vasta tietysti pelkkää alkua!) :nykytaide:
Minäkin olen tuttu tv:stä mutta en sitä kaikkialle kuuluta!Parit gameshowt on käyty!  :nykytaide: Ja kerran Veskun näytelmässä.
:nykytaide: :nykytaide:
Aijoo!Sitten parin viikon ajan päivittäin kun firman,jossa työskentelin,mainos pyöri telkkarissa.

No hitto!Nyt sen sitte kuulutin! :sorry:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview