News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mafia Wars ( Facebook)

Started by pahasusi, Sat 06.06.2009 12:47:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Jarre

Piru että ärsyttää ku meet tappelee ja valkkaat sieltä soppelin vastustajan ja voitat ni sieltä mulla puuttuu perkeleen usein se "Attack Again" nappi kokonaan... ::nsmoke
Carpe Natem

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Mä valkkasin siten että kummalla on enempi auttajia silloin ku ite valitten ni sitä vastaan  :psycho:
Carpe Natem

Jarre

Mut vois joku laittaa top mafiaan, saavutuksesta puuttuu vielä kolme  ::osmoke
Carpe Natem

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

unikeko

meikä ei kestä iskuu mut iskee sit senki edestä takasin... paaaaljon atackkia,  :jepso:
defence ja samina mitäs ne on  :think:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

The Änes

Puolustus ja kestävyys :jees:
Puolustus auttaa kestään hyökkäyksiä ja Staminan avulla jaksaa tapella useemmin :jepso:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

unikeko

Quote from: unikeko on Sun 06.12.2009 23:37:41 (UTC+0200)
meikä ei kestä iskuu mut iskee sit senki edestä takasin... paaaaljon atackkia,  :jepso:
defence ja samina mitäs ne on  :think:
Korjataas... mitäs tuo health oikein siis on... staminan tiesinkin, joskin ainakin vielä suht tarpeetonta... en ole nähähnyt syytä hyökätä vielä kenenkään päälle... ainakaan kovaa  :jepso:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

The Änes

Health on ihan terveys, jos terveys on alle 20 niin ei voi tapella :jees:

Kannattaa alkuun korotella vaan energiaa, sitä kun tulee tarvittemaan aivan pirusti nykin loppuvaiheissa.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview