News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Apua tarttisin :(

Started by cof, Mon 08.06.2009 10:53:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Emännä koneessa hirtti kiinni se SP2...sama juttu kuin monella muullakin on käynyt.
Jumittaa siihen 3/3 vaiheeseen, eikä suostu etenemään tai anna tehdä muutakaan.

Lueskelin noita juttuja netistä, mutta ihan pikku konstit ei auta, enkä ala rekistereitä muokkaamaan. :nope:

79atanos

SP2, eli ilmeisesti Vista kyseessä? Mitenkäs olisi tuo Pending.xml-tiedoston uudelleennimeäminen?
http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/597237-vista-hakee-paivityksia-ja-sen-jalkeen-ei-kone-kaynnisty.html

Tietysti voihan tuota kokeilla palauttaa edelliseen toimineeseen kokoonpanoon. Mikäli kyseessä on pakettikone tai läppäri, niin bootin yhteydessä pääsee valmistajan recovery-ohjelmistoon käsiksi. Itse kasatuissa koneissa sama homma menee näin:
http://neko.1g.fi/ohje/systemrestore.html

paavo

Lueskelin sinunkin juttuja ympäri nettiä :jepso:
Perusvika tuossa Acerin pakettikoneessa on kussut esiasennettu visva.
Osa toiminnoista puuttui alusta alkaen ja siihen se SP2:kin kai kusahti.
Tehtiin uudelleenasennus niillä omatekemillä recovery levyillä ja nyt ilmestyi kaikki puuttuvatkin kilkkeet ja toiminnot
sekä kone yleensäkin heräsi eloon. ::nsmoke

Minulla oli omassa läppärissä ilmeisesti alusta kunnossa koska se ei mennyt sekaisin siitä, eikä äh-securen päivityksestä.
Tää pöytäkone(xp) otti nokkiinsa securesta,  mutta sen osasin korjata.

79atanos

Joo, kyllä on mahtavia nää esiasennetut käyttikset, hirveitä bloatteja ja valmistajan ihmeellisiä viritelmiä täynnä. Ja sitä myöten tietysti paljon vikaherkempiä kuin puhtaat käyttikset. Tekis mieli asentaa ihan puhdas Vista tai ehkä jopa seiska tähän omaan koneeseen.

Lexa

JEP. Jos on valmiiksi asennettu OEM, niin yleensä kannattaa asentaa ite uusiksi aina ennen kun konetta edes ottaa käyttöön :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

IsoPahaJolppi

:sorry: Kysytään nyt sitten täällä, kun en muuta keksi

Olen porukoilla hengailemassa, ja visva valitti että pitää päivityksiä latailla / asennella.
Sieltä tuli joku service pack 2 jota se nyt haluaisi alkaa tunkemaan, väittää kestävän jonkinaikaa, mutta kannattaako tuota asennella, vai pistääkö koneen sekaisin

Yhtään en tiedä mitä juttuja tähänon asenneltu, päällisipuolin näyttää ihan tavalliselta läppäriltä

:think: Toisaalta tämä visva vähän epäilyttää...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

SP2 onnistuu melko varmasti jos koneen kokoonpano on moitteeton.
Mulla meni Vistassa mukinoitta.

Emännän osittain kenkkuillut Vista ei sitä sietänyt, vaan kone piti asennella uusiksi.
Aikaa se ottaa joka tapauksessa sairaan paljon.

IsoPahaJolppi

:good: Minä sen sinne roiskautin menemään, ihan kivuttomasti kävi.

Eikä sillä nyt oikeestaan ole edes väliä, kun olen jo kotona vanhan tutun pöytägrammarin äärellä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Lexa

Yleensä noi service packit on sellasia että ne menee kyllä ihan jees, jos et nyt satu olemaan kiireessä ja ensimmäinen joka sen lataa :psp:
Kannattaa yleensä odotella viikko - kaks ennen uuden julkastun SP:n asentamista. ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

cof

No nyt se perkeleen Dc++ tais seota.

Ei pysty hakemaan mitään artisteja,tai siis pystyy mutta mitään ei tule.Ainoastaan yksi hubi ilmoittaa että *sen ja sen etsiminen on blokattu*

Mikä avuksi?Asentaa uudelleen dc++ vai?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview