News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Supersankarittaret

Started by nyyyps, Fri 19.06.2009 09:24:07 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Mihin tarvitaan suojelusenkeleitä kömpelöine siipineen. :think:

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nappikauppias

GILlian

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kenny

Tuli pakonomainen tarve hankkiutua vaikeuksiin    :drool:   

Memme

Oi jessus että muutamat kuvat (3-5 kuvaa) olivat todella seksikkäitä   :shocked:
Ja kaikilla oli aivan jumalaiset kropat!! Itse jos yrittäisin tuollaisiin pukuihin ahtautua, näyttäisin TODELLA NAURETTAVALLE! Ei mun mielestä ainakaan 170 cm:rinen ja 91 kg painava nainen näytä hyvälle mistään kulmasta   :nope:  Mies tietenkin sanoo että mun kroppa on ihana just tällaisena (sanoi että oon kuulemma sopivan pyöreä ja ihanan pehmoinen+lämmin). Ja se ei pidä sellaisista naisista, joiden kylkiluut ja lonkkaluut paistaa selvästi ihon alta. Kuulemma sellaiset luuviulut ällöttää. Se muistaa aina sen ajan kun meillä meni hieman huonosti.. Mä painoin silloin 48 kg.. Pienemmätkin farkut valahti lonkan yli nilkkoihin, vaikka napit ja vyö olivat kiinni. Vähän turhan hoikka olin silloin   :jees:  Mut sellaista laihtumista EI TULE TAPAHTUMAAN ENÄÄ IKINÄ   :puke:  Voin luvata sen kaikille täällä olijoille   :jepso:   :jepso:

hvl

Lyra_

Muumimamma-asu voisi olla meille pienille ja pyöreille sopiva :think:
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview