News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Kaikkea ne ihmiset tunnustaakin. Cityn rippituoli!!!

Started by Sir Sika, Tue 22.11.2005 13:14:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Mä oon tehnyt jo monta monta vuotta silleen suihkussa, että "istun" suihkun suuttimen päällä siten, että perseeseen menee vettä, kun sitä on siellä tarpeeksi, paskaa tulee veden mukana. Se tuntuu hyvältä. Painelen paskat viemäriin pikkurei´istä. JOskus teen sitä niin kauan, että suolistosta tulee kaikkea kuonaa tosi syvältä lähtien. Se tuntuu myös tosi hyvältä. Tällöin paskaa ja sen sekaista vettä tulee pitkään itse session jälkeenkin. Joskus mietityttää, että meneekö viemäri tukkoon, mut ei oo onneks viel mennyt.

» nainen, 28v

Asun omakotitalossa ja vastapäätä asuu perhe jossa on 18v tyttö.
hänen huoneensa on meille päin ja iltaisin hän riisuu ja strippaa mulle ja mä katselen ikkunasta ja vedän käteen...Mulla on 3 lasta ja vaimo

» mies, 32v

Kun avokkini sammuu juhlaillan tms. päätteeksi, usein hyväilen häntä. Kun mies on juuri nukahtanut, elin kyllä toimii vielä aika hyvin.
Hyväilen siis elimen toimintakuntoon ja nousen ratsaille, tai annan poskihoitoa.
Saan tästä aivan uskomattomat kiksit.
Tiedän kyllä, että tämän voi luokitella vaikkapa raiskaukseksi.

» nainen, 23v

Olen tutustunut yhteen kivaan tyttöön. Hiljalleen suhteemme on kehittynyt ja toissapäivänä oli aika ensimmäistä kertaa harrastaa seksiä. Kävi kuitenkin niin, että jouduin perääntymään. Syynä oli se kun riisuin tytön alushousut niin ilmoille lehahti niin paha haju, että en yksinkertaisesti voinut sietää sitä. Tyttö itse oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. En pystynyt edes kunnolla juttelemaan koko tytölle vaan vain hätäsesti valehtelin jotakin typerää selittäääkseni tilanteen nopean käänteen ja lopetin koko jutun siihen paikkaan. Nyt vain uutta ja "puhtaampaa" tyttöä etsiskelemään.

» mies, 26v
                                                                                      >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

=Juku=

Vaimoaiheista lisää. Pieni ero tapahtumahorisontissa kun kuskaa tyttöystävää tai vaimoa

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview