News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

metuzalem

ei tehdä turkulaisia . Niin kuin Virta vei ja nyt KAI jatkaa.

ifkin slougani on ollu stadin ykkönen, mut mites on viime vuosina menny. Ei oo paljon mitalli kilissy nuurdensöldinkadulla
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Lexa

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 10:43:03 (UTC+0300)
ja tosta turun munassa on mukamas kaik vittuilun kohdat, mut ryynijutska on sit kait ihan virallinen nimi jollekin. On outoa että kavahdan, mutta toi härkkimnen on vaan aina niin yks puolista. "JOLLAKIN/JOILLAKIN on halu tökkiä ja sit et vaan todetaan ollaan sitä herkkähipiäisiä vaikka  melkein käristetään LIEKEISSÄ. Prkl mua ottaa tollanen liekittäminen niin witusti pattiin
Ihan oikeasti... Täällä ei vittuilla kellekään tosissaan, ilman että itse antaa syytä siihen. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

metuzalem

sullahan veikeet lasit on päässä, kun sä näät
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Sir Sika

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 10:46:51 (UTC+0300)
ei tehdä turkulaisia . Niin kuin Virta vei ja nyt KAI jatkaa.

ifkin slougani on ollu stadin ykkönen, mut mites on viime vuosina menny. Ei oo paljon mitalli kilissy nuurdensöldinkadulla

Mä olen henkeen ja vereen HIFK mies! Niillä vitun mitalleilla ole niin väliä... Mä en sentään vaihda joukkuetta sen mukaan mikä on menestys... Mulle on ihan vitun sama mitä mieltä joku muu... Kuten esim. sinä!
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Lexa

metuzalem

totta suokkari joukkuetta ei vaihdeta. SIIS JYP on ollu vuodesta 1985 ja nähny myös eka liigapelin JYP-HIFK. ja voin kehua nähneeni noin keskimäärin 20 kotipeliä kaudessa liigahistorian ajalta ja myös vierasmatseja on tullut nähtyä kaikissa muissa liigapaikkakunnilla paitsi lappeenrannassa. ET se siitä joukkueen vaihtamisesta.

siinä on ollu mitskuja 90-luvun alussa, melkein tippuminen divariin, koko toiminan lopettaminen ennen OY. Et voin sanoo et tunnen heput organisaatiossa ja MINULLA ON HURRIKAANIN MUOTOINEN SYDÄN

metuzalem

selaa ymmärtääksesi historiaa näillä sivuistoilla.

Jarre

Moon bluessin ukko ollu siitä asti ku se liigaan pääs, ja vuoden sitä ennenki...en oo innokkaimpia faneja enkä katsele kotopeläjä, muuta ku pleijereissä...mut Blues rocks  ::hihsmoke

Ei tuu kyllä tällä kaudella rokkaamaan, aika moni lähti sieltäki ja nykytaloustilanne vaikeuttaa pärjäämistä...omista junnuista on kyllä tulossa porukkaa mut tuleeko tänä vuonna se jää nähtäväksi... :think:
Carpe Natem

Lexa

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 10:56:42 (UTC+0300)
selaa ymmärtääksesi historiaa näillä sivuistoilla.
Voisin sanoa samaa. :kahvi:
Katsos tämän laudan tyyliin aina kuulunut pieni vittuilu ihan hyvällä...

...ja sitten kun tulee joku joka tuntuu suhtautuvan terveen rajoilla intohimoisesti johonkin, ja näyttää sen - mm. kuittailemalla muille, niin helposti siitä saa takaisin.

metuzalem

bluesin edeltäjä K-espoo ja sen kotihalli matinkylä oli legendaarinen paikka, katsomo vain toisella.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview