News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

SM-LIIGA 2009-2010

Started by metuzalem, Fri 04.09.2009 22:55:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kuka voittaa ??

TPS
6 (9.7%)
Jokerit
6 (9.7%)
Ässät
2 (3.2%)
Tappara
3 (4.8%)
Kärpät
8 (12.9%)
Lukko
4 (6.5%)
HPK
0 (0%)
Kalpa
8 (12.9%)
HIFK
4 (6.5%)
Blues
1 (1.6%)
Pelicans
0 (0%)
Ilves
0 (0%)
Saipa
1 (1.6%)
JYP
6 (9.7%)
Ei kiinnosta ollenkaan
10 (16.1%)
Ihan vähän vaan
3 (4.8%)

Total Members Voted: 57

metuzalem

mulle käy pistetään verta pakkiin ja täys rähinä päälle. ei täällä pelätä !

Mutta anonyyminä meuhaaminen on liian aikuismaista!

ja urheilussa on aina päämääränä VOITTO.

katsomoissa on liian paljon popcornien mutustajia, jotka pilaavat urheilufiiliksen hohhailemalla ja räpläilemällä tekstareita ym..

eihän konsertteihinkaan mennä pitämään ikävää
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Sir Sika

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 10:55:47 (UTC+0300)
totta suokkari joukkuetta ei vaihdeta. SIIS JYP on ollu vuodesta 1985 ja nähny myös eka liigapelin JYP-HIFK. ja voin kehua nähneeni noin keskimäärin 20 kotipeliä kaudessa liigahistorian ajalta ja myös vierasmatseja on tullut nähtyä kaikissa muissa liigapaikkakunnilla paitsi lappeenrannassa. ET se siitä joukkueen vaihtamisesta.

siinä on ollu mitskuja 90-luvun alussa, melkein tippuminen divariin, koko toiminan lopettaminen ennen OY. Et voin sanoo et tunnen heput organisaatiossa ja MINULLA ON HURRIKAANIN MUOTOINEN SYDÄN
Miksi ihmeessä tämä tieto pitää tuoda aina julki sillähän ei nyt ole mitään tekoa itse asian kanssa. Vai yritätkö tolla pönkittää omaa egoasi että mä tunnen porukkaa? Oon mäkin puhunu Frank Mobergin kanssa puhelimessa mutta mitä sitten!

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 11:02:37 (UTC+0300)
mulle käy pistetään verta pakkiin ja täys rähinä päälle. ei täällä pelätä !

Mutta anonyyminä meuhaaminen on liian aikuismaista
Siinä onkin paras puhuja! :nono:
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Jarre

Quote from: metuzalem on Mon 14.09.2009 11:01:14 (UTC+0300)
bluesin edeltäjä K-espoo ja sen kotihalli matinkylä oli legendaarinen paikka, katsomo vain toisella.
Siellä oli parempi fiilis ku nykyisessä  :jees:

Muistan ku sinä vuonna ku ne pääs liigaan ni meiän koulussa jaettiin ilmasia lippuja niitten kotiotteluihin..silloin tuli käytyä paljon  ::hihsmoke
Carpe Natem

metuzalem

Moberg on vanha sutenööri. Ja mitä ifk:n tulee niin ainoo oikee tulipunainen hifki oli HAKKI HAGMAN sillä oli tulipalo aina päässä, kun murrosikä finnit punotti koko peliuran.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Sir Sika

Ehkäpä mä lopetan tän keskustelun osaltani tähän... Minä luulin olevani yksinkertainen mutta kuinka väärässä olinkaa... :nohnoh:
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Poslari

Quote from: Sir SikaTohtori on Mon 14.09.2009 11:11:01 (UTC+0300)
Ehkäpä mä lopetan tän keskustelun osaltani tähän... Minä luulin olevani yksinkertainen mutta kuinka väärässä olinkaa... :nohnoh:
Älä HELVETISSÄ! :nopsu: Olet sinä ihan yksinkertainen! ::hihsmoke
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Sir Sika

Quote from: Poslari on Mon 14.09.2009 11:12:18 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Mon 14.09.2009 11:11:01 (UTC+0300)
Älä HELVETISSÄ! :nopsu: Olet sinä ihan yksinkertainen! ::hihsmoke
Mutta en sentään niin yksinkertainen kun luulin olevani.. Nyt kun on vertailukohta... ::hihsmoke
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

metuzalem

yksinkertaisuudesta ---> yksisilmäisyyteen niin ainoa, jolla oli peliurallaan pelisilmä oli Pertti "kyklooppi" Lehtonen

Örtzi

Pertti "pepe" "ruoska" Lehtostako tarkoitat? Legendaarinen oli tämän Hifk:n pakin lämäri. Täytyy myös kunnioittaa miehen lojaaliutta, 23 kautta liigassa ja kaikki samassa joukkueessa.  :jees:
Tuo kyklooppi on kyllä mulle uusi..  :think:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Poslari

Kyllä muuten Kalpa vie huomenna narreja.  :jepso:

Otsikko on muuten virheellinen. :jees: SM-liigaa on pelattu vasta kaudesta 1975-1976
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview