News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Kotityöt

Started by Diver, Tue 08.09.2009 20:49:43 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Diver

Onko se ihan sama tekeekö jotain vai ei? Aina on kuitenki tehny väärin, liian vähän, vääriä hommia tai ei oo tehny mitään :kahvi:

Masa

Jos nainen nalkuttaa, tuuppaa sille muna suuhun, ompa sitten hetken hiljaa  :psp:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

GILlian

Tuon saman lauseen varassa mennään aika usein meilläkin...vaan mitäs sit jos lopettas iteki niitten tekemisen.. :think:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Joopa, ei aina meinaa riittää vaikka teen koko talon uudelleen  :psycho:

Diver

Quote from: Masa on Tue 08.09.2009 20:52:31 (UTC+0300)
Jos nainen nalkuttaa, tuuppaa sille muna suuhun, ompa sitten hetken hiljaa  :psp:
Tossa sattuu molempia :psp:

Masa

Minä teen meillä melko pitkälti kotityöt, kun kerkiän enemmän kotona olemaankin, joten ihteäni saan haukkua, jos jokin menee pieleen.

Toisaalta olen huomannut itestäni, että emännälle tulee aina välillä nalkutettua siivoamisesta, ainakin silloin jos olen ite väsynyt, enkä millään viittis tehä mitään.  :sorry:

Masa

nyyyps

Meillä on suurin sana se, että olen välillä ressissä ja väsyny ja kärtyny, varsinki nyt ku kuume humpaa. Sillon napisen siitä, että toinen sotkee (jättää jukurttipurkit pöydälle, karkkipaperit lattialle).
Välillä pitää muistuttaa, etten ole kotipiika.

Pidin välillä lakon, mutta kämppä meni niin paskaseen kuntoon, että oma sisu petti.

En kyllä toista vaatimalla vaadi tiskaamaan sillon ku tekee pitkiä päiviä, mutta vihjailen joutopäivinä, että olishan se minun hommaa helpottanu, jos kolme tuntia olet vain sohvalla ollu, niin kulkiessasi olisit edes likaset lautaset tuonu pois sieltä pirtin pöydältä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Diver

Quote from: Masa on Tue 08.09.2009 20:56:28 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Tue 08.09.2009 20:54:28 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Tue 08.09.2009 20:52:31 (UTC+0300)
Tossa sattuu molempia :psp:
:sorry:
No jos vittuilen, ni työnnätkö vehkees mun suuhun vielä ::nsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview