News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Unta ihmisistä, joita en voi nähdä tai jotka eivät oikeasti ole osana elämääni enää...omituista ja ehkä hieman surullistakin..

Milla Makia

Näin jotain maailmanloppu-unta. Mulla oli kamala kiire avaruusaluksille, mutta gangsterit oli perässä, kun mä olin karannu niiden rahojen kanssa. Pääsin sitten Intiasta uimalla Amerikkaan.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Memme

Entisen kaverin muija yritti syyttää minua lapsensa laiminlyönneistä.
Aika outo uni  :blink:

Bobo

En este mundo paz no existen.

NaiNeN

Mie näin unta et ajelin partahöylällä naamakarvojani  :blink:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

jii

Tein putkimiehen hommia ja korjailin ex-appiukon töitä.

[:]Kylkiluu[:]

Pitkästä aikaa kunnon action-unia  :jepso: Oltiin yhden kaverin kanssa viety jonkun miessakin huumerahat ja paettiin pitkin Helsinkiä. Unessa oli melko monimutkainen juonikin jota en enää muista...

Bobo

En este mundo paz no existen.

Memme

Sen muistan että olin ajamassa F1- autoa jonkun kuuluisan kuljettajan kanssa. Se kysyi minulta että "olenko saanut jo tallin aidot aurinkolasit".. Sanoin että "en" (ihmettelin ettei mun tarvinnut puhua ollenkaan englantia). Sitten se antoi mun huudattaa sitä konetta siinä tallissa ja kuulin kuinka kaikki huusi että "lopeta jo"!!

Ihan älytöntä unta, ei päätä eikä häntää  :nope:   

::osmoke

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview