News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GILlian

Quote from: nahkaparturi on Tue 23.03.2010 13:21:31 (UTC+0200)
Quote from: Gillian on Tue 23.03.2010 13:15:56 (UTC+0200)
Jostain syystä minu piti pelastaa kaverin mies autokolarista..ja olin taas suihkussa sillai, et tiesin, et joku kattoo minuu, mutten nähny ketään..
Jonkin aikaa apachella oleiltua tuo jälkimmäinen on kyllä ihan normaali oire :psp:
Se on varmaan joku jäänne jostain... :psp:

Memme

Sellaista unta näin että olin pikkuserkkuni (mua 5 vuotta nuorempi) kanssa sen perheen kesämökillä nukkumassa kerros sängyn yläpedillä. Siinä serkku sitten seuraavaksi piteli mua vyötäröltä kiinni ja söpötti korvaan et "ei meillä ole mihinkään kiire, ollaan ihan rauhassa"..   :blink:
Mut sitten se uni hyppäsi jotenkin kummallisesti tukkirekka-autoon. Siinäkin olin jonkun miespuolisen tyypin (en tiedä et kenen) kanssa samalla tavalla lepäämässä vaikka rekka liikkui eteenpäin ihan hirvittävän kovaa vauhtia. En saanut maisemista mitään selvää.. Se mies tuoksui ihan samalle kun se ystävä.. (  :sorry: )
Enempää en unesta muista  :nope:

Jotenkin on koko päivä ollut sellainen tosi kummallinen olo. Sillä sellaista tukkirekkaa ei pystynyt kukaan muu ajamaan kun se rakas ystävä joka päätti itse päivänsä. Juuri samassa asennossa nukuttiin rekan hytissä kun olin mukana.. Se oli jotenkin outoa etten nähnyt, kuka se tyyppi mun selän takana oli.
Kun heräsin mun silmät oli ihan turvonneet. Jostakin syystä olin itkenyt ihan hetki ennen heräämistä.. Outoa   :think:

Milla Makia

Muistelin tuossa unta, jossa huomasin yhtäkkiä unohtaneeni järjestää palaverin seuraavalle päivälle, vaikka aikaa oli ollu 2kk. Siis kutsua ihmiset, järjestää tilat ja tarjoilut, kirjottaa asialistan ja sellaista. Olin ihan paniikissa.

Sitten mä muistin, etten mä oo nähny tuollaista unta, vaan se oli muisto muutaman vuoden takaisesta jutusta.  :facepalm:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Bobo

En este mundo paz no existen.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Milla Makia

Näin unta, että multa lähti hampaita suusta. Ne oli ihan ruskeita ja reikäisiä.  :ras:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

En muista unesta muutaku vaaleanvihreän caravellen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

GILlian

hirvittävän sekavaa taas...taas piti olla monessa paikassa samaan aikaan kaverin kanssa...ja olin aina myöhässä, yllättävää..

PajakkiVasseli.com

Olihan uni  :psycho:

Temen isoveljen kanssa oltiin Suomen lätkäjoukkeessa ihan kultapelissä pelaamassa.Hopeaa saatiin,kun hävittiin meidän tupeloinnin takia 9-2  :lach:
Oli perkele kaikki mediat paikalla mitalien jaossa...  :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Bobo

ajoin vantaalla jollai kärryllä kyttiä karkuun pitkin koivukylänväylää ja puhuin kaverin kanssa et pitää ehtiä haagaan/pasilaan ajoissa  :psycho: ja olin siin unessa tuhannen humalassa niii aja siinä autoa sitte.. metsäänhän siinä päädyttii ja siel piileskelin kyttiä ja ja ja...  :psycho:
En este mundo paz no existen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview