News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tee

Yleensä en muista unia  :think: Mutta viimeks olin rakentamassa jotain mekaanista aparaattia. Oli hammaspyöriä ja monenlaista metallihommaa. Oli vielä joku pirun tarkka tehtävä. Sen muistan kun heräilin, niin halusin keretä tekemään sen kunnolla loppuun. En kerenny ::hihsmoke. Olisin halunnu nähdä mikä siitä aparaatista olis tullu :jees:

GILlian

Oltiin salaa jossain isossa kaivoksessa..sieltä meitä tultiin hakemaan ja osa porukasta pääsi poies toista kautta..

Tuosta kyseisestä kaivoksesta näen usein unia..

[:]Kylkiluu[:]

Pitkästä aikaa muistan uneni... Olin lääkärissä ja siinä keuhkoja kuunneltiin ja suuhun kateltiin, sitten se n. nelikymppinen mieslääkäri muitta mutkitta riisui housunsa ja ilmoitti, että jos aiotaan sitä seksiä harrastaa, on parasta tehdä se heti ennen seuraavaa potilasta  :blink: Mä ihmeissäni peräännyin ja lääkäri tuohtui, että ei hän täällä ilmaiseksi ketään tutki  :blink:

GILlian

Kylmät väreet taitaa mennä ku seuraavan kerran lääkäriin meet.. :psycho:

The Änes

Itse uin viimeyönä, ärsyynnyin kun vene ei liikkunut haluamaani suuntaan niin hyppäsin järveen. Hauki yritti viedä mun rannekorua :blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Mulla naurattaa vieläki se muutaman yön takanen vauvauni minkä näjin. :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Muffel

No, tässä muutama lainaus vihkosesta, jonne olen uniani kirjoittanut:
"Makasin paskassa afrikassa"
"otin mustaihoiselta mieheltä suihin"
(huom. unteni "laatu" on yleensä huonoa eli tuollaisia unia tulee paljonkin joskus.)
"murtauduin kimi räikkösen asunnolle enkä ollut tietoinen siitä että hän oli sisällä. Selitin vaan jotain "sori sulla ei ollu ovi lukos" ja juoksin niin helvetisti kun vaan pystyin."
"kimi räikkönen sahasi turkulaisen sillan poikki sahalla"
"hypin turkulaisten päälle"

GILlian

Jotain tosi outoa unta siitä miten minu ois pitäny ajaa mopolla paikasta toiseen..sillä oli tosi huono ajaa..

Bobo

En tiijä.

eivaan nyt muistankin.. seurustelin jossain torilla venäjää/muuta itäkieltä puhuvien naikkosten kanssa. olivat melko kevytkenkäis(t)en näköisiä,mutta iha yleis kauniita.
En este mundo paz no existen.

=Juku=

kummasti kiusasi opiskelupinnaukset vaikka niillä ei enää ole sen taivaallista merkitystä  :lach:

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview