News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Pokerface

Quote from: passeli on Tue 15.09.2009 09:42:28 (UTC+0300)
Ihme kuumehourailu unia.  ::tuplao
Olin ihan saatanan ison shakkilaudan keskellä ja yritin juosta toiseen päätyyn,ja mitä kovempaa juoksin sen kauemmaksi jouduin.  :blink:
Juoksit väärään suuntaan  :psp:

Dimmu Burger

Quote from: Pokerface on Tue 15.09.2009 17:20:43 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Tue 15.09.2009 09:42:28 (UTC+0300)
Ihme kuumehourailu unia.  ::tuplao
Olin ihan saatanan ison shakkilaudan keskellä ja yritin juosta toiseen päätyyn,ja mitä kovempaa juoksin sen kauemmaksi jouduin.  :blink:
Juoksit väärään suuntaan  :psp:
Katto taaksepäin :psp:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Kumimuna

Ei oo kerinny unia kahtelemaan, joten ei isommin myöskään raportoitavaa.
Kohta napsin lihasrelaxantit ja lähden etsimään reille skifi-aineistoa  :psp:
Pikaraportti, Mauno ahonen  ::osmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

GILlian

Jaahas..kivat unet taas..

Olin alasti pelkän pyyhkeen kanssa Starkissa..mieskin oli siellä..sit ku sieltä piti päästä poies, laitettiin palohälytys soimaan ja vauhdilla pihalle..johki mettäs keskelle..
Sit me oltiinki lähös ukon kaa lappiin..ennen lähtöö Amorphiksen solisti soittaa minul.."Mul on vähä kurkku kipeenä, mut hei katotaa huome.." selvä.. :blink:
Ajettiin lappiin kuudessa tunnissa..pelkkää metsää ja jumalaton määrä hirviä ja karhuja..
No, sit siel tuli tuon minu astman kaa ongelmii ja piti sairaalaan päästä. Se ku sit löyty, ei hoitajat osannu tehä mitään. Lähin ettiin siit rakennuksesta jotakuta, joka ois osannu jotain ja menin hissiin..painoin 5.kerrokseen..ja kun ovi aukes, vastassa oli panssaroitu ovi, joka ei auennu..siel oliki yht`äkkiä ollu tulipalo eikä sieltä päässy poies..siel mää sit painoin eri kerroksiin ja näin ku nuoret hoitajat käveli siin valkoses hoitajan "mekossa" sinisis kirjavis alushousuis, jotka paisto läpitte...:facepalm:
Loppujen lopuks sit sain hoitoa ja päästiin kotimatkalle..

Voi elämä mitä unia tämäki pää kehittää.. :kahvi:

Memme

Eilinen luonto-ohjelma jäi pikkasen kummittelemaan uniin...

Eli: Olin kävelyllä metsässä ja tunsin että maa liikkuu jalkojen alla. Kun katsoin alas, näin että jokapaikka oli täynnä isoja kyykäärmeitä  :str:
En uskaltanut liikkua mihinkään. Mä liikuin eteenpäin niiden käärmeiden liikuttamana. Sitten yksi oli just iskemässä myrkkyhampaansa muhun kun heräsin unesta. Mies sanoi että olin mumissut unissani jotain ja pomppasin sitten äkkiä istuilleni.
Itse en kyllä muista pomppimisesta yhtikäs mitään  :nope:


Tanjii

On tullut oltua lego-maailmassa jo parina yönä... Johtuiskohan siitä kun poikien kanssa tullut pelattua pari pvää lego batmannii  :think:

Señorita iCola

Näin unta että ensilumi oli satanut. Noh lähdin sitten autolla ajelemaan tuonne jonnekkin soratielle mikä oli ihan lumen peitossa, kesärenkaat alla tottakai, tuli sitten jyrkkä alamäki, painoin jarrua pohjassa, auto luisui tien reunassa olevaan kaiteeseen, sen läpi suoraan jokeen  :psp: No joessa pääsin autosta hyppäämään kuivalle maalle, auto meni virran mukana  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Quote from: Icola on Mon 21.09.2009 16:39:32 (UTC+0300)
Näin unta että ensilumi oli satanut. Noh lähdin sitten autolla ajelemaan tuonne jonnekkin soratielle mikä oli ihan lumen peitossa, kesärenkaat alla tottakai, tuli sitten jyrkkä alamäki, painoin jarrua pohjassa, auto luisui tien reunassa olevaan kaiteeseen, sen läpi suoraan jokeen  :psp: No joessa pääsin autosta hyppäämään kuivalle maalle, auto meni virran mukana  :psycho:
Tulevan talven tapahtumia näit...  :psp:

Señorita iCola

Quote from: jta on Mon 21.09.2009 22:40:21 (UTC+0300)
Quote from: Icola on Mon 21.09.2009 16:39:32 (UTC+0300)
Näin unta että ensilumi oli satanut. Noh lähdin sitten autolla ajelemaan tuonne jonnekkin soratielle mikä oli ihan lumen peitossa, kesärenkaat alla tottakai, tuli sitten jyrkkä alamäki, painoin jarrua pohjassa, auto luisui tien reunassa olevaan kaiteeseen, sen läpi suoraan jokeen  :psp: No joessa pääsin autosta hyppäämään kuivalle maalle, auto meni virran mukana  :psycho:
Tulevan talven tapahtumia näit...  :psp:
Luultavasti  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

GILlian


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview