News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

En nää ikinä unia..  :sorry: Onneks toisinaan todellisuus voittaa unet  :jepso:

Memme

Sen muistan että yökin todella monta kertaa siinä unessa.. Jokin juttu haisi todella pahalle (luulen että uneen toi tuon hajun vessassa oleva hajulukko, joka on puhdistamista vailla)  :puke:

morkkis

näin semmosta unta et olin baarissa ja vittuilin jollekki helvetin isolle skinille sit mun kaveri(se on ainakin puoltoist päätä mua lyhyempi) tuli sanoo sil skinille et painu vittuun tai tiputan sut :psycho: onneks kello soi sillon just

NaiNeN

Mie näin unta että olin yhen kaverini kans menossa apache-miittiin...
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

GILlian

Näin kertaus-unen...siis unen, jonka oon nähny aiemmin, mut nyt olin siinä taas..ydinräjähdys, ihmissusia, pelko menettämisestä.. :kahvi: oikeen semmonen mukava uni.. :sorry:

Mut tosiaa, jännintä siinä oli se, et tiesin mitä tapahtuu..ja sit kun siinä oliki uus tyyppi tai joku meni toisella tapaa, puhuin tavallaan itelleni, et miten tää meni ja kuka tuo ihminen on..


Memme

Näin sellaista unta että vanhemmat oli taas mulle jostain niin vihasia että ilmaisivat inhonsa minuun erittäin selvästi.. Haukkuivat mua ym. "kivaa". Itkin ja anelin vanhempiani antamaan anteeksi mutta turhaan..  :sorry: (heräsin silmät turvoksissa)


Nyt lähiaikoina on näyttänyt todella ahdistavia unia.. On ollu suuri helpotus kun on heränny unesta tai sitten mies on herättänyt (kuten tänä aamuna).

Memme

Viimeyönä näin unta että mun mies oli tosi pahasti pahoinpidelty.. Siinä unessa sitä halasin niin se rupes itkemään kivusta. Minäkin sitten siinä itkin..  :sorry:

Onneksi heräsin unesta säpsähtäen. Ei kyllä sen jälkeen liiemmin uni tullut..  :nope:

Kumimuna

Onneksi en nähnyt mitään unta. Kämppä noin +10 astetta aamulla, ois unet voinu olla jotain tyyliin iglupano  :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Arathon

Yksi uni on jäänyt mieleen traumaattisena. Pelattiin jalkapalloa meidän koulun aulassa, toinen joukkue alasti ja toinen vaatteet päällä. Sitten siellä kirmasi eräs miespuolinen tuttavani, jolla ei ollutkaan penistä.
Tule hyvä kakku.

jta

Quote from: kumimuna on Tue 03.11.2009 20:27:32 (UTC+0200)
Onneksi en nähnyt mitään unta. Kämppä noin +10 astetta aamulla, ois unet voinu olla jotain tyyliin iglupano  :psp:
Ihme lumimies tai jotain...  :blink:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview