News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Mysti

Johtunee varmaan siitä, et lääkärissä käyminen ei oo oikessakaan elämässä mitenkään järin hauskaa hommaa, niin sit jos näkee unta lääkärissä käymisestä, niin nekin unet on aina ihan kauheita. Onneksi niitä ei oo ihan mahdotonta määrää tarvinnut katsoa. Muistelen nähneeni joskus sellaistakin unta, et oon ollut unes katsomas jotain toista ihmistä sairaalas ja pelännyt koko ajan, et sinne sen huoneeseen tulee joku lääkäri tai hoitaja ja se pakottaa sit mutkin jäämään sinne sairaalaan potilaaksi. Vaik oon vaan ollut katsomas jotain toista siel sairaalas vieraan ominaisuudes.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Mysti

Mä pystyin käveleen ja juokseen ilmassa ja näkemään maisemat lintuperspektiviistä viime yönä. Tää asunto, missä asun nyt, oli siirtynyt maagisesti siihen osaan keskustaa, missä asuin ennen useamman vuoden. Kauhea kiire oli siinä unessa juosta ja säntäillä joka paikkaan. Lisäksi joku tekninen laite oli rikki siinä unessa ja sekin stressas mua siin unes.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Mysti

Vahinkopäiikäreilllä näin unta, et niinkin yllätävä taho kuin Al Pacino roikkui Vapaudenpatsaan rakenteissa jonkun köyden varassa. Se oli kuvaamassa jotain actionleffaa. Herättyäni suurin WTF-fiilis oli johtuen siit, et mitä helvettiä varten joku Al Pacino änkeää niin kuin tyhjästä mun uneen. :toktok:

Mysti

Mä olin muka viime yönä jossain ruokaravintolassa, joka oli kuitenkin muka myös hotelli, kaiketi asiakkaana. Ensin mulle tuli jutteleen yhden ala-asteaikaisen luokkakaverin nykyinen vaimo, jonka kanssa olen ollut aikoinaan samassa duunipaikassa. Se kyseli mustiksena multa jotain miehestään. (En oo nähnyt sitä sankaria vuosiin.) Rauhoittelin sitä ja sain sen tajuamaan, et vaikka mä tiedän hänen miehensä, niin meillä ei oo mitään sutinaa kuitenkaan keskenämme meneillään. Sit yht'äkkiä sinne ravintolaan tuli joku nuorukainen, joka juoksi ravintolaan sisään ja oksensi ravintolan salaattibuffettiin. Sit yht'äkkiä se ravintola olikin muuttunut hotelliksi, jossa olen ollut duunis. Ja näin olin muuttunut respatyöntekijäksi taas.

Donkey

Joku mustaan huppariin pukeutunu nappas mua olkapäästä kiinni... Hupun alta näky pelkästään punaset kiilusilmät. Lexa tulee taas mun uniin :parku:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

morkkis

Yritin sopia jonkun matkan yksityiskohtia ja kävin seuraavanlaisen dialogin:

Nainen: Tässä *nimi* hei, tosta sun matkasta vielä sen verran, että millä sä haluaisit matkustaa?
Minä: Hevosella.
N: ...

En päässyt matkustamaan hevosella.  :|

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Donkey

Jahtasinpa sitte viimeyönä karhunpentua teurastamon pihalla pulttipyssy kädessä :psycho:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview