News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

helevettiläinen

Näin sellasta jännää unta missä olin jossain tornissa ja sitten tein noh.. asioita jotka kuuluvat extremeen ja sitten nojasin vahingossa lensin ikkunasta ja sitten heräsin..  Mitäköhän se aikoo viestiä? :think:

Kumimuna

Quote from: helevettiläinen on Sat 21.11.2009 19:02:28 (UTC+0200)
Näin sellasta jännää unta missä olin jossain tornissa ja sitten tein noh.. asioita jotka kuuluvat extremeen ja sitten nojasin vahingossa lensin ikkunasta ja sitten heräsin..  Mitäköhän se aikoo viestiä? :think:
Tulet elämään äärimmäisen kiihkeän ja vaarallisen elämän, joka toisinaan paiskoo sinua
nopeassa tahdissa uusiin ääxtreme-elämäntilanteisiin. Et tule luultavasti ikinä oppimaan
lentämisen jaloa taitoa, vaikka sitä luultavasti tuletkin yrittämään useita kertoja.
Sinulla on tähtikartalla mars konjunktiossa saturnuksen kanssa ja mitä ilmeisimmin
useita vierasesineitä perseessä.
Että tällasta  ::osmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

Pikkasen ennen kuin heräsin, muistan yhden unen pätkän.

Oli hirveesti porukkaa samaalla aikaa pukemassa päälle. Ne vaatteet oli jostain kumman syystä ihan läpimärkiä, mutta tuntuivat kuivilta kun ne veti päälle.
Oltiin kaikki tuntemattomia toisillemme. Meitä oli 7 tyyppiä sellaisessa hieman isommassa koirankopissa sisällä. Ja oli kauheen ahdasta.
Minä jäin taas kerran viimeiseksi vaatteiden laitossa ja kun olin pistämässä paksuja sukkahousuja (sellasia mitä ihan pentuna käytetään) jo polvien kohdalla päälle, huomasin että eihän mulla ollut edes pikkuhousuja jalassa..

Siis ihan seko unia taas näyttää..  :jepso:
Siitä koirankopista sen verran et se oli unessa ihan samanlainen, mikä mummolassa on. Eli eteinen ja sitten itse nukkuma tila koiralle (joka on sitten ihan lämmitetty).

Memme

Viimeyönä näin taas sellaista unta, etten meinannut keritä laittaa kaikkia vaatteita päälle kun linja-autoon piti keretä.
Hitto ne osaa olla sitten todella ahdistavia unia  :jees:

Kyseisiä unia oon nähnyt yläasteelta lähtien (eli 13 vuotiaasta saakka). Mikähän senkin unen oikein "laukaisee"..  :serlokkismoke:

NaiNeN

Mie viime yönä unissani tehin kaikki mitä mulla piti tännään tehä  ::hihsmoke Ikävä vaan alkaa uuestaan touhuun..
Poitsu tais olla unissaan tivolissa ko herätti mut keskellä yötä ja sano et äiti, mie näin unessa maailmanpyörän, mennäänkö tivoliin joku päivä...
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kumimuna

Quote from: Memme on Fri 27.11.2009 11:09:01 (UTC+0200)
Viimeyönä näin taas sellaista unta, etten meinannut keritä laittaa kaikkia vaatteita päälle kun linja-autoon piti keretä.
Hitto ne osaa olla sitten todella ahdistavia unia  :jees:

Kyseisiä unia oon nähnyt yläasteelta lähtien (eli 13 vuotiaasta saakka). Mikähän senkin unen oikein "laukaisee"..  :serlokkismoke:
Terve nudisminhalu tai krooninen myöhästymisen pelko  :think:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Memme

-teme-

Ei näkyny mitään....tais olla lähetyksessä jotain häikkää :psp:

nenaontelo

Näin peteristä, tuomarista ja sirithistä unta. Olivat räppäreitä joita fanitin.  :psycho:

Bobo

en nää enää hyviä unia..nään vaa oikeita "psycho realm" unia tai sitte muhinointiin liittyviä.
En este mundo paz no existen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview